Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom i Århus søger ulønnet praktikplads

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere.

Mangler I en engageret praktikant?

Jeg skriver herinde, da jeg som et led i min uddannelse til markedsføringsøkonom fra Erhvervsakademi Aarhus, ønsker at komme i praktik for at afprøve de teoretiske værktøjer, som jeg har tilegnet mig under mit studie. Som en del af 4. semester skal vi i praktik i 3-4 måneder i en selvvalgt virksomhed.

Jeg afsluttede mit ene valgfag sidste semester, hvor jeg havde valgt Salg. Fagene der interessere mig mest er, Markedsføring, Salg og Kommunikation.

Mine største personlige styrker er mit engagement og initiativ. Jeg har masser af gåpåmod og går ind i alle mine opgaver med 100 % seriøsitet og jeg brænder for det jeg laver og agter at nå mine mål.

Om mig selv kan jeg desuden fortælle at jeg er 22 år. Efter at have afsluttet studentereksamen i 2009 har jeg været ude på arbejdsmarkedet i et par år. Gennem arbejdet i disse år fik jeg en god forståelse for kommunikationen på en arbejdsplads, og lærte meget om mine egne stærke og svage sider som person.

Et eventuelt praktikophold skal kunne indgå som en del af min uddannelse. Jeg har lavet en liste over de ting jeg har arbejdet med i forbindelse   med mit studie, så i kan se hvilke faglige kompetencer jeg allerede har.

-         Markedsanalyser

-         Strategisk analyse

-         Marketingsplaner

-         Konkurrentanalyser

-         Planlægning og gennemførelse af salgskampagner

-         Planlægning og deltagelse i events og messer

-         Salgsrelateret arbejde

-         Deltagelse i de almindelige  daglige rutiner

Jeg kan tilbyde jer 3-4 måneders ulønnet praktik, hvor jeg i samarbejde med jer udformer mine arbejdsopgaver. I mit praktik ophold skal jeg dog have et par timer hver uge, til at fokusere på min hovedopgave. Min hovedopgave kommer til at omhandle jer som virksomhed, og måske ønsker I f.eks. en strategisk analyse af jeres virksomhed med henblik på en markedsanalyse af et nyt marked. I så fald kan I være med til at påvirke min hovedopgave, og dette vil så evt. kunne blive mit hovedfokus hos jer, hvor jeg vil kunne bruge meget tid på denne opgave, samtidig med jeg vil kunne deltage i jeres almindelige daglige rutiner og arbejdsopgaver.

 

Idet jeg håber, at min ansøgning har vakt jeres interesse, håber jeg at høre fra jer.

 

Med venlig hilsen

 

Simon Ballegaard

 

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Du må gerne ringe til mig på tlf.: 211 411 61

Mvh

René

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen derude.

Det skal lige nævnes at mit 4.semester starter i Januar måned, og praktikopholdet vil derfor først være fra Januar og 3-4 måneder ud i fremtiden. Hvis i kunne være interesserede ville jeg dog kunne starte nu i form af et studiejob i virksomheden.

Jeg søger også rigtig gerne respons på min ansøgning, hvis i er nogle derude der synes jeg kunne gøre det ene eller andet for at gøre den bedre. Jeg vil også være meget interesseret i, hvis i havde nogle fif til stedet i troede kunne søge en som mig, eller hvis i kender nogen der kender nogen osv.
På forhånd tak.

- Simon

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Jeg synes din ansøgning er godt skrevet og der var alt det information jeg havde brug for. Du er meget velkommen til at ringe til mig på 53636316 - og så kan vi tage en snak om hvad der skal ske :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 


Smid mig en mail på jeh@firtal.com - Sikker på at vi kan finde ud af noget.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon, står lidt I samme situation, så smugkigger lige lidt ;)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det lyder interessant og vi kunne sagtens være et godt match. Vi har desuden erfaring med at gøre det til win-win for praktikanter, så smid mig en mail på ma@clovers.dk, hvis du endnu ikke har fundet et sted og er interesseret I at høre mere..


Mvh 

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg tror at vi nemt kunne finde en fed plads til dig, og vi kan tilbyde en masse unikke muligheder.

Lad mig få en emailadresse, og du får en mail fra mig om hvad jeg har i tankerne. Alternativt så kontakt mig på kenj@soldaternyt.dk og lad os tage en snak om det hele.

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg takker meget for den store interesse der har været for min ansøgning, jeg har dog fået min praktikplads på plads med opstart i Januar, og søger derfor ikke mere.

Mvh Simon Ballegaard

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon, jeg vil bede dig tage kontakt til mig på enten 41837112 eller Ebbesen4@gmail.com
Jeg har flere projekter under udvikling og finder derfor en samtale nødvendig for at se om vi kan få et samarbejde på tale.
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)