Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marked for en iphoneshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg tænker på at starte en decideret iphone webshop med forskellige cover, adaptere, skærmbeskyttelse, hovedtelefoner og andet tilbehør til konkurrencedygtige priser.

Jeg kan se at der allerede er en lignende butik der hedder iphonegadget.dk, men især deres coverpriser er da vildt høje. Så der vil jeg satste på at være billigere.

Vh Alexander

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej : -)

Måske du skulle sondere markedet yderligere.

Der er et utal af iphone shops.. virkelig.... virkelig mange...

Hvad skulle få lige præcis DIN shop til at differentiere sig fra de andre?

 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Konkurrencen på lige netop det markede er utrooolig hård. Der er super mange udbydere.

Men er det, det, du virkelig vil, skal du selvfølgelig give dig i kast med det.

Det kan være jeg måske kan hjælpe dig igang mht. leverandører m.m. - du skriver bare en pm, hvis det er :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedet er der naturligvis og det er ret stort. Det kan man se, blot ved at observere hvor mange der faktisk ejer sådan en telefon.

Men konkurrencen er tilsvarende, og måske endda højere end på andre trend-produkter. Så hvis du vil kapre en plads på markedet, så skal der nok en del mere til, end blot billigere covers end én konkurrende side. Man kan trods alt finde de første 20 sider uden besvær, som helt eller delvist forhandlere covers og andet tilbehør til bla. iPhone.

Der skal en ret stor indsats til, hvis du ikke vil forsvinde i mængden. Og min umiddelbare vurdering er, at der markeder som er en del nemmere at etablere sig på.

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvertfald bruge rigtig mange penge på at komme øverst på google, så skulle du nok have en chance.

Men kig lige over grænsen også. For min datter køber tilbehør i Tyskland, og det er billigt

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Synes det lyder som en fed idé og det kan helt klart skabe stor indkomst - hvis du får det op at køre. Som andre har nævnt er markedet for Apple tilbehør enormt. Du skal virkelig overvejer om du er villig til at kæmpe den hårde kamp til tops på dette marked. 'Apple-markedet' betyder konkurrence fra både indland, men også i høj grad udlandet, da Apple i sig selv er så stort. Her er en liste af forskellige websites/ shops, der er godt etableret på markedet:

Ebay.com + Ebay.co.uk

Amazon.com + Amazon.co.uk

Coolpriser.dk (priserne er dog lidt høje)

Zagg.com

Iphonegadget.dk

Udover disse er der også Apple-stores, hvor de største apple-fanatikere handler...

Så igen, tænk over om det er kampen værd, at begynde i denne branche. Hvis du kan skaffe nogle kvalitetsvarer og tilbyde gode priser, skulle du have en reel chance. Pas dog på med at sænke priserne for meget, da dette muligvis kan afskrække kunder, der vil tvivle på varernes kvalitet.

Held og lykke med dit projekt

Med venlig hilsen,

Glenn Gundelach

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glenn Gundelach:
Synes det lyder som en fed idé og det kan helt klart skabe stor indkomst

"fed" idé, tja alt efter hvad man brænder for, men næppe en unik idé markedet taget i betragtning og nok tvivlsomt om der kan laves mere end lidt hobby forretning her Indifferent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)