Han skal være glad for postdanmark eksistere, og at de prøver at levere pakkerne til adressen, såfremt det ikke er muligt, smider de pakken på nærmeste postomdeling. PostDanmark er nok alligevel dem der gør det bedst - når du betaler for en billet hos DSB, men toget er forsinket? Står du så at brokker dig indtil næste tog kommer? Hvis flyet bliver aflyst, så brokker du dig. Men det ændre ikke på din sag. Der er ingen grund til at brokke sig, man skal bare være glad, og smile, og så går ting meget nemmere :) Det er menneskeligt at fejle, postdanmark levere en del pakker, og de gør det nok bedre end nogen af os kunne levere dem, hvis det er så mega nedern, at man ikke får hvad man betaler for, så ville et posthus måske være det næste man skulle starte? Hav en rigtig dejlig, og smilende dag! :) Venlig Hilsen |
Lucas - Hosting4Real:Han skal være glad for postdanmark eksistere, og at de prøver at levere pakkerne til adressen, såfremt det ikke er muligt, smider de pakken på nærmeste postomdeling.
PostDanmark er nok alligevel dem der gør det bed
Det er da en utrolig afslappet attitude overfor en virksomhed der ikke har formået at levere et produkt man har bestilt.
Han siger jo at han har været hjemme, og de ikke har ringet på, men dermod bare smidt pakken over til et porthus 3km væk, når der er et posthus rundt om hjørnet.
Eller er der noget jeg har misforstået? Altså IKKE det nærmeste posthus, og ikke engang forsøgt levering.
ja gu skal han brokke sig (som han gør her på amino), og han er i sin fulde ret til det, selvom der nok ikke sker så meget, andet end at få lettet frustrationerne. Hvilket også er fint.
Ja, jeg forventer toge til tiden, når jeg har betalt for en rejse kl. 4 fra punkt a, så skal den også være der kl. 4
Selvfølgelig kan der ske fejl, men det skal ikke ende med den joke vi kalder DSB. Uanset hvor ærgeligt det er at jeg må sige det, så forventer jeg en hvis fejlmargin hos DSB, selvom det ikke burde være tilfældet. Hvorfor formår togene i Japan at komme og rejse til tiden, næsten hver eneste gang? Så ja, jeg brokker mig. Over DSB og hvis mit fly bliver aflyst. :)
Alle virksomheder bliver nok ikke Zappos, eller Starbucks, men helt ærligt? Hvornår er man blevet så ligeglad at man ser sig tilfreds med at sin pakke er blevet leveret inde for en radius af 3km?
Nu tror jeg heller ikke det er et stort problem, jeg har ikke oplevet noget lign. i hvert fald.
Men den dag det begynder at blive et problem, så FALDER DER BRÆNDE. :D
Sagt på en så positiv og glad måde som overhovedet muligt.
For jeg har altid dejlige, og smilende dage, det ligner det bare ikke fordi du kun læse tekst, som giver det indtryk af at jeg er verdens sureste mand :)
Og Venlig Hilsen til dig :)