Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post DK - ARGH!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Khend Pauner:

Lucas - Hosting4Real:

Post danmark, levere en service om at levere pakker til din dør, er dette ikke muligt levere de den til et posthus nær ham (i dette tilfælde 3km væk).

Han skal nu være glad for de ikke bare sender pakken tilbage ;) Og så ligge en seddel om han kan hente den hos afse ...

Hvorfor skal han være glad for det? :)
Hvis jeg bestiller en BigMC skal jeg så være glad for at få hvad jeg har betalt for? De kunne jo have spist den på vej over til mig, så jeg skal bare klappe kaje, og være glad for at de har været så gavmilde ikke at have spist min burger.

Han har bestilt et produkt, han ikke har modtaget, ikke nok med det så sender de den til posthuset 3km væk, selvom der er et lige rundt om hjørnet? Et sted jeg går udfra pakkerne normalt bliver sendt hen, såfremt man ikke har været hjemme og modtage dem.

Men som der allerede er nævnt, gå ikke op og te dig på posthuset, forklar dem din situation så er jeg sikker på de skal nok hjælpe dig, så godt de nu kan. :)

Han skal være glad for postdanmark eksistere, og at de prøver at levere pakkerne til adressen, såfremt det ikke er muligt, smider de pakken på nærmeste postomdeling.

PostDanmark er nok alligevel dem der gør det bedst - når du betaler for en billet hos DSB, men toget er forsinket? Står du så at brokker dig indtil næste tog kommer? Hvis flyet bliver aflyst, så brokker du dig. Men det ændre ikke på din sag. Der er ingen grund til at brokke sig, man skal bare være glad, og smile, og så går ting meget nemmere :)

Det er menneskeligt at fejle, postdanmark levere en del pakker, og de gør det nok bedre end nogen af os kunne levere dem, hvis det er så mega nedern, at man ikke får hvad man betaler for, så ville et posthus måske være det næste man skulle starte?

Eller i kunne ringe til den person der sender pakken, og bede ham om at sende den med UPS, GLS, TNT etc, og så betale den ekstra fragt.

Hav en rigtig dejlig, og smilende dag! :)

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Han skal være glad for postdanmark eksistere, og at de prøver at levere pakkerne til adressen, såfremt det ikke er muligt, smider de pakken på nærmeste postomdeling.

PostDanmark er nok alligevel dem der gør det bed



Det er da en utrolig afslappet attitude overfor en virksomhed der ikke har formået at levere et produkt man har bestilt.

Han siger jo at han har været hjemme, og de ikke har ringet på, men dermod bare smidt pakken over til et porthus 3km væk, når der er et posthus rundt om hjørnet.

Eller er der noget jeg har misforstået? Altså IKKE det nærmeste posthus, og ikke engang forsøgt levering.
ja gu skal han brokke sig (som han gør her på amino), og han er i sin fulde ret til det, selvom der nok ikke sker så meget, andet end at få lettet frustrationerne. Hvilket også er fint.

Ja, jeg forventer toge til tiden, når jeg har betalt for en rejse kl. 4 fra punkt a, så skal den også være der kl. 4
Selvfølgelig kan der ske fejl, men det skal ikke ende med den joke vi kalder DSB. Uanset hvor ærgeligt det er at jeg må sige det, så forventer jeg en hvis fejlmargin hos DSB, selvom det ikke burde være tilfældet. Hvorfor formår togene i Japan at komme og rejse til tiden, næsten hver eneste gang? Så ja, jeg brokker mig. Over DSB og hvis mit fly bliver aflyst. :)

Alle virksomheder bliver nok ikke Zappos, eller Starbucks, men helt ærligt? Hvornår er man blevet så ligeglad at man ser sig tilfreds med at sin pakke er blevet leveret inde for en radius af 3km?

Nu tror jeg heller ikke det er et stort problem, jeg har ikke oplevet noget lign. i hvert fald.
Men den dag det begynder at blive et problem, så FALDER DER BRÆNDE. :D
Sagt på en så positiv og glad måde som overhovedet muligt.

For jeg har altid dejlige, og smilende dage, det ligner det bare ikke fordi du kun læse tekst, som giver det indtryk af at jeg er verdens sureste mand :)

Og Venlig Hilsen til dig :)

 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har oplevet nøjagtigt det samme, hvilket er direkte uacceptabelt..

Ringede til kundeservice og bad om at få kontakt til deres omdelingscenter.. Fik et tlf. nr. og fik forklaret problemstillingen og forlangte at de ringede til pågældende chauffør om at vende tilbage med pakken. 

De undskyldte og inden for 30 min. kom postbuddet tilbage med pakken.

Problemet som jeg ser det er, at mange chauffører enten er under tidspres eller bare prøver at springe over hvor gærdet er lavest. Dvs. slet ikke kører hen til pågældende adresse. (hvilket også forklare den manglende seddel)

Det er vigtigt at gøre Post Danmark opmærksom på problemet, da de efterfølgende har mulighed for at tage en samtale med pågældende chauffør. 

Kan jo være han/hun blot er en dårlig medarbejder..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

SimSam:

Har nu heller ikke tænkt mig at gå ned og være et fjols på posthuset, men man betaler jo ligesom for at det skal leveres til døren.. Er sådan set ligeglad med hvad der er gået galt.. 

Men det er da også træls for vedkommende ved kassen, at de skal lave mere fordi deres bud er dovne..

Hej SimSam

Du virker ret oprevet, du skulle måske vente en dag med at angribe denne sag.
- hvorfra kan du vide at deres bud er dovne? Det er da ikke sikkert at de er der den er gået gal.
Samtidig kan du ikke forvente at du får den hjem til døren, så bør de jo også forvente at du er hjemme døgnet rundt. De kan jo ikke sætte pakke ved døren, hvis ikke det står nogle steder at det er okay for dig.

Mvh.
Daniel 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej SimSam :-)

Bemærk om du har fået pakken med eller uden omdeling.

Mange vælger at sende en pakke uden omdeling, da det kan være den billigste løsning. 

Så vidt jeg husker, bliver der ikke lagt en følgeseddel i postkassen, hvis den er uden omdeling. 

Håber på dine vegne, at du snart modtager pakken :-)

Hilsen Sofus Skram 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)