Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsolgt, tak! :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

God aften, gæve vikinger og vik-inger :-)

Kristoffer Føns var oprindeligt personen, der fik mig startet med at lege online marketer. Siden da flyttede jeg til Aarhus og han til Berlin, men nu er han også bosiddende i Aarhus - og derfor har vi lavet en virksomhed sammen. Nu sidder vi sammen hele dagen og udvikler på et enkelt fælles projekt og vores egne projekter. Heriblandt vores deltagere til Affiliate DM 2012 - Dansk-Catering.dk og Boliglaan.nu.

Sagen er dog den, at vi sidder på et kontor sammen nede i Aarhus C, hvilket ikke har været gratis i indskud og efterfølgende husleje. Da vores ene projekt indenfor virksomheden ikke er online endnu, genererer det ingen indtægt, og vores respektive enkeltmandsvirksomheder hiver pengene ind fra vores egne affiliatesites. Derfor dette tilbud - så vi lige får plus på fælleskontoen igen.



Vi kan derfor lige notere med det samme, at linkbuilding ikke er noget, vi kommer til et lave på et fast basis - for andre end os selv. Vi har betalt en forfærdelig masse penge i indskud og til en udvikler fra Bangladesh til vores projekt, og det er dét underskud, vi lige skal have vænt til et plus på bare et par tusinde kroner. Minus er ikke fedt. :-)

Vores tilbud er som følger:

Linkbuilding fra en række udmærkede sites. Her er ikke tale om elite links, og der er heller ikke tale om spam.
Alle links bliver lavet manuelt af os her på kontoret. Der er tale om et fint, tocifret antal links.

Tilbuddet egner sig perfekt til dét ene (eller de to) keywords, du har brug for et ordentligt boost på. Kristoffer har med stor succes brugt samme emner til at booste egne sites. Det er lidt dyrere end at købe links fra Fiverr, men det virker altså også bare dét bedre.

Prisen for en pakke er 4.000kr ex. moms.
Du får dokumentation for vores arbejde, når vi er færdige.

Vi sælger som nævnt kun 5 af dem. Det er alt vi har brug for, for at fjerne vores underskud, og have penge til husleje lige en måned eller to til. Først til mølle med en besked på Amino eller mail til mig får dem. :-)

Har I spørgsmål, kan I stille dem her eller i en besked til mig. Jeg siger til, når vi har fået 5, og hullet lukker igen.

Tak - og husk at følge med i Affiliate DM! ;-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Hvor hyggeligt. Deler I også kaffekrus? Wink

Godt tilbud. God vind!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, med jer to til arbejdet, kan man vel ikke gå helt galt i byen. Det lyder rigtig spændende, og jeg glæder mig til at se, om I får dækket huslejen. Mon ikke? Skype-Wink

Som fattig studerende har jeg dog ikke selv råd til at punge ud for en omgang linkbuilding, selvom det virkelig kunne være fristende Skype-Smile

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Til dem der skulle være interesseret kan jeg lige fortælle at begge disse gutter har styr på Linkbuilding og jeg er sikker på de levere et super fedt produkt til de kun 4.000,- ! 

Så til dem der ikke lige kender Kristoffer og Halfdan skal der lyde en anbefaling herfra og jeg tror du skal skynde dig at snuppe en pakke (de kommer til at ryge hurtigt!)

/ Kruse

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hvor mange backlinks snakker i om? 

for mig lyder det dyrt 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

ClausKoch:

hvor mange backlinks snakker i om? 

for mig lyder det dyrt 

Som nævnt er det dyrere end at købe links fra Fiverr. Det virker til gengæld også en hel del bedre.

Antallet er to-cifret. Tættere kommer vi ikke på det i den her tråd af åbenlyse årsager. Du skal passe på med at tage en for kvantitativ tilgang til din linkbuilding - det ender sjældent godt i dag på bare lidt sværere keywords. Less is more! :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

ClausKoch:

hvor mange backlinks snakker i om? 

for mig lyder det dyrt 

Som nævnt er det dyrere end at købe links fra Fiverr. Det virker til gengæld også en hel del bedre.

Antallet er to-cifret. Tættere kommer vi ikke på det i den her tråd af åbenlyse årsager. Du skal passe på med at tage en for kvantitativ tilgang til din linkbuilding - det ender sjældent godt i dag på bare lidt sværere keywords. Less is more! :-)

du kender jo ikke til kvaliteten på det vi yder.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal være ærlig at sige jeg også syntes det er temmelig dyrt at betale 4000 for når du siger det ikke er elite links men bedre end Fiverr som kun koster 30 kr...

hvis jeg har forstået det korrekt så er det maks. 99 links man får til 4000 kr... og til en pris på mere end 40 kr pr link ville jeg forvente høj PR med dofollow og relevant til mit site og ikke bare middel links..

Jeg er godt klar over det ikke er mængden der tæller og 30.000 links ikke nødvendigvis er bedre end 3000 links men stadigvæk.

/Lars

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

larsuth:
/Lars

Det er helt i orden. Vi har en så forskellig tilgang til linkbuilding, at jeg ikke synes, vi skal diskutere det yderligere her. Det kommer vi ikke særligt langt med. :-)

@TT: Nogle af de andre på samme etage har omkring 10x krus med Flotte Fyr på. Så vi behøver ikke engang dele - selvom det er fristende, når Føns kun laver kaffe til sig selv en gang imellem!

@Sander: Tak for anbefalingen! Nu er du tilpas god til KW research til, at du heller ikke behøver det tungeste skyts indenfor dette felt. ;-)

@Joakim: Tak for den flotte anbefaling! Du må lige sige til en dag, du har lyst til at mødes over en burger ved åen. Jeg er frisk og glæder mig til at høre røverhistorier fra et af de større SEO-bureauer.

Tak for beskederne, jeg har modtaget. Jeg er nødt til at hoppe i seng, da jeg skal op i morgen kl. 6, men jeg får svaret på alt i løbet af i morgen tidlig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

@Claus

Jeg går ud fra din anden kommentar er skrevet ud fra den første version af din første kommentar. Halfdan udtaler sig på baggrund af sit tilbud og ikke med udgangspunkt i jeres/dine produkter. Du kan på ingen måde opgøre værdien af linkbuilding ud fra antallet af links. 1 link kan være mere værd end 200, det kommer an på kvalitet frem for kvantitet.
Derudover er det dårlig stil at markedsføre egne ydelser i andres tråde, men det kom du vel også i tanke om, eller hvad var grunden til du fjernede det igen?

@Lars
Jeg er ret sikker på Halfdans linkkilder er meget mere værdifulde, end de 1000 links du kan få autogenereret på Fiverr :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)