Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at gøre det muligt at betale medlems skab på Wordpress side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 35
Fra  WordpressHjælpen.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har lavet en hjemmeside til et Liverpool supporter site, og jeg vil meget gerne gøre det således at det bliver muligt med VISA kort at kunne betale det årlige medlems skab gennem siden. Siden er lavet i wordperss.

Har i nogle bud på hvordan jeg løser problemet?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal kigge på løsninger som:

Membership (plugin) fra WPMU (findes i en gratis version).

Wishlistmember - der er ret populært - men også krydret

Groups, Groups E-commerce (premium) og WooCommerce, hvilket jeg synes fungerer upåklageligt.

Foruden dette, er der et utal af andre muligheder, men det bør være nok til lige at orientere sig.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra København
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 35
Fra  WordpressHjælpen.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at bruge DIBS eller Nets gateway til dette plug in??

Fordi jeg vil helst ikke have det således at folk skal oprette en paypal konti eller noget i den stil for at kunne betale deres medlems skab.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort svar. Ja.

WooCommerce løsninger har allerede et epay eller quickpay gateway... går ikke ud fra at du mener Dibs / Nets gateway --- det er jo dyrt kontra andre betalingsgateways.

Og nu kan man jo godt betale med almindelig kreditkort gennem PayPal - tror endda ikke man SKAL oprette sig.

Du kommer så ikke uden om Dibs/Nets hvis du skal have en indløsningsaftale der kan tage i mod Dankort.

OBS: som jeg har skrevet. Jeg får ikke opfølgning på mails, da jeg synes de er irriterende. Så det er formentlig sidste gang jeg bare sådan lige kigger forbi din tråd.

Skriv en PM hvis du har brug for opfølgning.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille præcisering.

DIBS og Nets er to forskellige virksomheder – det er kun Nets, som kan indløse Dankortet. Som virksomhed kan du så vælge at anvende indløsningsaftalen gennem ePay, DIBS eller QuickPay.

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)