Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt af store virksomheder for salg!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

En kammerat og jeg står og skal sælge nogle elektriske køretøjer.

Vi mener at store virksomheder, kan være potentielle kunder til vores produkt.

Vores problem er bare, vi ved ikke hvordan vi får fat i dem, altså medmindre vi skal google hver eneste virksomhed.

Er der ikke en form for software, hvor man kan opstille nogle søgekriterier også har den fx 20.000 virksomheder i sin database, lidt ligesom telefonsælgere har et program de ringer ud fra, bare inden for virksomheder.

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jo det er der. Kontakt Væksthuset hovedstaden og fortæl dem hvad du mangler......de sendte mig en liste (digitalt) over den branche jeg skulle bruge.

Væksthus Hovedstadsregionen <vhhr@email-noreply.dk>

Hilsen Maiken

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De 1000 største kan du finde på www.top1000.dk. Der kan du også sortere på brancher. 

Mvh

Torben

Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

cvr.dk kan du lave udtræk med forskellige kriterier.

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den med CVR.dk ved jeg også man kan. Jeg ved dog ikke om det koster noget, men der er altid en hulens masse som ringer og forsøger at sælge noget :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Kaslund:
Er der ikke en form for software, hvor man kan opstille nogle søgekriterier også har den fx 20.000 virksomheder i sin database, lidt ligesom telefonsælgere har et program de ringer ud fra, bare inden for virksomheder.

Det kan man via WWW.NNMARKEDSDATA.DK Dem har jeg selv brugt en hel del. Det er et godt sted, netop fordi man samtidig kan se virksomhedernes regnskaber. Nu er det vel næppe de helt store trilliard milliard firmaer i skal have fat på (spørger bonderøven herfra dumt *g*) men hvis det ellers er ApS og A/S så kan man se meget der.

Man kan hos dem afgrænse søgningen indefor samtlige faggrupper og alt muligt andet hejs. Der er bare et lille MEN....det koster ca, 15.000,- årligt Det skal man liiiiiiiiige have med. Min tidligere arbejdsplads betalte det og det var rigtig godt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)