Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne registrering - hjælp søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Håber en venlig sjæl eller to vil hjælpe min kammerat/kompagnon og jeg med følgende.

Vi vil gerne købe og registrere et par domænenavne til fremtidig brug. Domænerne er frie og derfor burde der ikke være problemer på den led.
Vi vil egentlig helst bare gerne købe navnene, betale gebyr for et år og så forhåbentlig indenfor overskuelig fremtid opbygge og naturligvis lancere hjemmesiden.

Mange domænesider tilbyder at man køber et domæne for enten 1,2,3 år osv. Er der nogen grund til at købe et domæne for mere end et år når situationen er som vores nu? Man kan vel senere forlænge når man synes siden fungerer og gerne vil fortsætte.

De tilbyder også webhotel, DNS osv., men giver det mening at betale for de services nu eller kan man lige så godt vente (hvis overhovedet muligt)?

Endelig vil jeg høre hvilken indflydelse det har om man vælger privat eller virksomhed ved registrering. Vi er endnu ikke cvr registrerede, så kan egentlig kun registrere domænet som privat, men det skal naturligvis benyttes som vores fremtidige firmas hjemmeside?

Er helt blank, så ovenstående er måske basale spørgsmål, men vil virkelig være en stor hjælp hvis vi kunne få svar...

På forhånd mange tak!

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt nøjes med at købe/leje domænet for et år. Du vil have mulighed for at forlænge, når din aftale er ved at udløbe.

Du kan godt vente med webhotel, hvis du ikke har planer om at starte hjemmesiden med det samme.

Du kan betale domænet privat, som et udlæg, og så derefter betale samme beløb fra virksomhedens konto til din privat konto.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Patrick

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

køb domænet hos gratisdns.dk, hvor du også kan styre hvor domænet skal pege hen via dit eget kontrolpanel. På den måde har du fuld kontrol.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan varmt anbefale gratisdns.dk til både køb, opbevaring, samt administration af sine domæner,

det ligger allerede i navnet at dns servicen er gratis, så når man har købt en domæne igennem dem kan man benytte deres gratis dns service, og så skal man ikke tænke på andet end årsgebyret til dk-hostmaster før man skal brug domænet.

men hvis man så pludselig skal bruge domænet og ikke selv har web/mail server, osv, kan man ret let få flyttet dns over til fx. one eller en af de andre webhoteller.

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak til jer alle, super med så hurtige og "on the spot" svar...

Vil helt sikkert tjekke gratisdns ud..
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

gratisdns.dk eller nettonet.dk er fine synes jeg. 

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)