Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorden kører jeg nemmest løn til en enkelt medarbejder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har ansat en enkelt medarbejder til ganske få timer ugenligt (6 timer) i mit enkeltmandsfirma. Jeg har ikke pt. andre ansatte.

Vedkommende medarbejder skal have løn og feriepenge, så hvordan indberetter jeg nemmest skat osv. er der et godt system til dette, eller skal jeg betale mig for det "ude i byen" Hvis jeg skal bruge 5 minutter på det en gang om måneden er jeg selv indstillet på at gøre det.

Det skal lige tilføjes at min bogføring osv. udføres af min revisor, så jeg har ikke selv økonomiprogram mv.

God dag til alle, gi de gas derude.

PS kan se der er Amino Live kl. 15. det skal jeg se :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bruge danløn til det.

Koster kun 20,- pr. lønoverførsel.

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for svar - og så hurtigt - troede ikke at dette gamle firma var konkurrencedygtigt - jeg tjekker lige hvad det koster at blive oprettet osv.

God dag til dig :)

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er gratis at oprette sig, men det koster et "Lønservice Månedsabonnement" på omkring en 50'er om måneden. Derudover koster det 88 kr pr lønkørsel.

Du kan se mere HER.

Vh Brian

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, Danløn er det bedste valg.

Jeg mener dog kun, at det er 15 kr. pr. lønafregning, men det gør jo ikke sagen ringere... Big Smile

Oprettelse koster så vidt jeg husker heller ikke noget, ligesom der heller ikke er noget løbende abonnement, som skal betales.

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Freebooter:

Det er gratis at oprette sig, men det koster et "Lønservice Månedsabonnement" på omkring en 50'er om måneden. Derudover koster det 88 kr pr lønkørsel.

Du kan se mere HER.

Hej Brian,

Du henviser til Multidata / Dataløn, og det er et helt andet firma (som er alt for dyrt og besværligt i forhold til Danløn).

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan via din tast-selv erhverv anvende eindkomst. Det koster ganske gratis og det klarer uden problemer din lønberegning, indhentning af skattekort mv. Som noget nyt kan man i år også klare feriepenge.
Den månedlige lønberegning kan også udskrives og anvendes som lønseddel og bogføringsbilag.
Endvidere kan systemet sættes op til at hæve a-skat og am mv. Hæves via PBS.
Det eneste du selv skal overføre er lønudbetalingen til din ansattes bank. Vi har ofte anvendt dette system til enkeltmandsvirksomheder mv, hvor der ikke er nogen ide i at betale for løn kørsler mv.

Alternativt kan du tage din revisor med på råd. De kan sikkert også forestå inberetninger mv. I fx. Eindkomst, når de alligevel foretager bogføringen.

Statsautoriseret revisor - København

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:
Du henviser til Multidata / Dataløn, og det er et helt andet firma

Ja, det kan jeg se... Jeg læste lidt for hurtigt - beklager forvirringen! Jeg kendte ikke Danløn men jeg kan jo se at de er en del billigere end Dataløn Smile

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge letløn.

Er ganske gratis, dog lidt besværligt.

MvH

Peter

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Make Success Easy Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Letløn!

Du skal alligevel logge ind i det "amanda" system staten tilbyder!! (Under SKAT).

Letløn er en SUPER service - Gratis og de har god bruger support pr. telefon.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)