Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af økonomisystemer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er en ung iværksætter med første webshop lige om hjørnet.

Eftersom jeg naturligvis ønsker at de mere tunge ting som økonomien er så let som muligt, håber jeg, at i kan anbefale nogle økonomisystemer til mig. Det er klart at en lav pris eller et gratis system vil være et stort plus.

På forhånd tak

Mvh Lars :)

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale e-conomic, det er "nemt" at bruge, og det kan kobles sammen med flere webshop systemer, så det hele kører automatisk.

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale e-conomic.

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg bruger selv BillysBilling og det er super nemt, bygget til iværksættere af en iværksætter.

Hvis du bestemmer dig for at bruge det system, kan du bare skrive til mig så kan jeg skaffe dig den gratis e-bog: "Den Geniale Iværksætter" lavet af Toke Krusen, manden bag billysbilling.dk da jeg har et samarbejde med dem.

Det koster 89 Kr. i mdr. og du kan oprette en gratis test konto du kan bruge ligeså længe du vil, for at lære at bogfører. Det super smart.

Skriv endelig på support@eudesign.dk hvis du har spørgsmål

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tillykke med din nye tilværelse som iværksætter.

Du skal vælge et økonomisystem, hvor der er mulighed for enten direkte integration med din webshop eller en let måde at indlæse fakturadata fra webshoppen. Så din arbejdsgang med ordre bliver så enkel som muligt.

Selvfølgelig skal du tage prisen med i dine overvejelser, men det er vigtigere, at systemet kan vokse sammen med din virksomhed samt giver dig nogle gode arbejdsgange i dagligdagen.

Hvis du ikke selv har en god viden om at føre regnskab, vil jeg klart anbefale dig, at søge råd eller samarbejde med en bogholder eller revisor, da det er vigtigt, at der er styr på regnskabet meget tidligt i din proces med at starte virksomhed. Det viser sig nemlig ofte, at en hel del opstartsvirksomheder halter bagefter på dette vigtige punkt.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Ud fra de forskellige svar vil jeg lige tage et kig på billysbilling. Havde regnet med e-conomic.

Tak for rådet. Er så heldig at min mor er økonomidirektør (statsautoriseret revisor) så jeg kan få hjælp fra hende.

Mvh Lars.
Endnu en gang tak for svaret

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jesper
Tak for svaret

Kan billysbilling sammenkoples med prestashop?

På forhånd tak

Mvh Lars

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Spændende.

Vores webshop har direkte integration til økonomisystemet Saldi. Hver gang du har en ordre til webshoppen, er kunden,varen og orderen oprettet i Saldi.

Og så koster det ikke en bondegård. Vores demoshop finder du her : webshop-luxus.dk

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Sørensen:

Hej jesper
Tak for svaret

Kan billysbilling sammenkoples med prestashop?

På forhånd tak

Mvh Lars

Ja, der er lavet et modul til dette: http://prestashop.butikki.dk/product.php?id_product=23

Mvh Lasse

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)