Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boligdok.dk søger partnere(salg, markedsføring)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Temaet bag boligdok.dk søger partnere med erfaring og netværk indenfor salg og markedsføring. Vi står i den situation at vi er klar til at levere den bedste løsning henvendt til boligejere og ikke mindst håndværksmestrene.

Du skal som partner levere det bedste du har lært og det inkludere levering hver gang. Vi er stolte af vores arbejdsmoral og vores drive mod hele tiden at have fokus på at levere den ultimativt bedste løsning og vi har store forventinger til fremtiden og hinanden.

personen vi søger skal have en ægte iværksætter sjæl og du ved hvad du vil og ikke vil..desuden er du klar over hvilke arbejdsbyrde der ligger i at starte en virksomhed op.

Din faglige baggrund er også vigtig..vores mission er at sammen sætte et så varieret hold som muligt og vi har allerede udviklere, håndværkmestrer og software testere på holdet. nu halter det med salg og markedførings egenskaber.

Hvad skal det koste?

Det skal ikke koste dig noget, andet end din tid og dit engagement. som til gengæld så også vil blive sat på prøve i stor stil.

Hvad tilbyder vi?

Et fuldt funktionsdygtig og innovativ team med en løsning der er ligger i test fasen og som er klar til det danske marked så snart de sidste test er afsluttet. Der er smidt rigtig mange penge efter dette projekt og ikke mindst tid der bevirker at vi ikke bare står med en god idè men et helt koncept der der vil gavne rigtig mange mennesker.

Du kan finde vores test site på boligdok.dk (kun funktionen uden design) som det ser ud idag, men det ligger i tidsplanen at vi er klar med den nye side midt Oktober 2012.

Vi ser frem til at byde dig velkommen i familien boligdok.dk.

Hvis det har fanget din interesse må du meget gerne sende mig en PM..evt spørgsmål til projektet kan stilles i denne tråd.

Vi forbeholder os til at sige nej tak til profiler og årsagen vil ikke blive nævnt.

/Knudsen

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak til dem der har svaret i PM, dog må vi erkende at der sagtens kunne være flere henvendelser.Smile

Kom Frisk.

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Til boligdok

 

 

Jeg har set dit indlægAmino, hvor du søger en partner.

 

Lidt om mig selv, jeg er 49 år gammel er gift og har 2 voksne børn, jeg sidder som afdelingschef i et større håndværkerfirma, hvor vi har vvs,maler,el, tømre, mure, gulvarbejde og rengøring, hvor jeg står for alt salg og kundepleje.

 

Jeg ser frem til, at høre fra dig

 

 

Med venlig hilsen

Benny Koefoed

Stenager 109

2600 Glostrup

TLF: 2288 2922

fam.koefoed@privatmail.dk

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Benny,
Jeg har sendt dig en mail.

/Michael
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt!

Er det privatkunder eller erhvervskunder der skal sælges til, og hvad forventer af en partner indenfor salgs- og markedsføring?

/Kenn

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn,

der sælges til erhvervskunder med produktet er rettet imod både private og erhvevskunder. de private er ikke kunder da de ikke faktureres, men de skal behandles på præcis samme vilkår.

Du får lige lidt info:

Boligdok.dk er boligens online servicebog på nettet, her har boligejeren mulighed for at oprette
boligprofil på sin bolig ganske gratis, og har derved blandt andet mulighed for at opnå en højere salgspris, og en
væsentlig kortere ligge tid ved salg.
Konceptet er færdig udviklet, og vi ligger i øjeblikket i afslutningen af testfasen, vi forventer sitet klar med
nyt design og opdaterede funkioner, senest 15 oktober 2012.
Vi søger en partner med en ivrig iværksætter i maven, og som er villig til at gå den ekstra mil for at gøre
kunden tilfreds.
Vi tilbyder:
 10 % ejerandel af boligdok.dk.
 Medindflydelse på hvordan den næste store internet succes skal formes.
 Adgang il et marked med potenielt +60.000 kunder og 2.500.000 hustande.
 Fri telefon.
 Samarbejde med super seriøse og innovaive partnere.
 Ubegrænset sparring i partnergruppen.

Vi forventer:
 Komplet salgs og go to market strategi, som løbende bliver tilpasset markedet.
 Du brænder for at sælge, og er i stand til selv at hive dig op igen.
 Du adoptere boligdok.dk som et medlem af din familie.
 Ren straffeattest.
 Samarbejde med designer og grafikker, omkring udarbejdelse af nødvendigt salgsmateriale.
 Egen pc.
 Du er vant til at skulle overholde budgetter og deadlines.

Der vil ikke blive tale om du skal købe din ejerandel, din andel af projektet får du ganske grais, mod at du
alvorligt vil involvere dig i projektet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)