Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af studieprojekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber, jeg poster dette indlæg i den rigtige kategori - ellers må I bære over med mig.

I korte træk drejer det sig om, at jeg ønsker at finde en samarbejdspartner eller sælge/overdrage mit "studieprojekt" til den rette person, som har lyst til at udvide og viderefore mine og andres ideer. Det drejer sig om salget af www.bogbutikken.dk (fuldt site inkl. domænenavn). Salget skyldes, at jeg ikke har tid til at investere så meget tid i projektet, som jeg gerne vil.

Historien bag: En medstuderende og jeg besluttede i 2002 at lave en hjemmeside, som kunne hjælpe landets studerende med køb og salg af brugte studiebøger. Siden skulle være gratis at bruge, og planen var, at vi kun skulle stå for formidlingen. Konceptet var på ingen måde banebrydende, men det viste sig hurtigt, at mange havde brug for en sådan service.
Inden længe havde vi et stabilt besøgstal, hvilket fik Danske Bank til at henvende sig til os ang. banner-reklame.
Vi førte sitet videre til 2006, hvor vi desværre ikke havde tid at vedligeholde længere. Projektet blev sat på standby, men er nu genoptaget med nyt design og nye funktionen - også med tanker og ideer som gerne skal videreføres.

Sitet blev relanceret for et halvt års tid siden, og er nu stødt begyndt at vokse igen, forstået på den måde, at der allerede er en del faste brugere. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at reklamere så meget for sitet, udover gennem google Adwords - derfor ønsker jeg en ihærdig sjæl, som vil lægge nogle kræfter i ideerne.

Kender du nogen, som har interesse i netop sådan et projekt?

På forhånd tak!

Vh.

Kim

Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken price range forestiller i jer

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det afhænger af, om du har interesse i partnerskab eller vil overtage.

I øjeblikket er jeg den eneste ejer.

Kom evt med et bud.

Vh.
Kim
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har en ide til et nyt projekt, som ikke har noget med køb/salg af bøger at gøre, kunne du være intereseret i at sælge programgrundlaget til en anden ide?

 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det må du gerne uddybe. Kontakt mig evt på telefon 28 71 60 01

Vh.
Kim
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)