Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgetaway der understøtter abonnements betalinger - men ikke kræver indløsningsaftale

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Kender i en indløser, som understøtter abonnementsbetalinger, men ikke kræver en indløsningsaftale hos Nets (pga. den store bankgaranti)

Jeg er godt klar de tager sig betalt for dette, men i opstartsfasen er det en nødvendighed. Jeg er bekendt med Ewire som ikke kræver indløsningsaftale, men jeg tror ikke de understøtter abonnementsbetalinger (de har ikke svaret endnu).

Håber nogen har erfaring med dette?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal kunne være en mulighed

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er helt sikker en mulighed, som du bør kigge på. Paypal anvendes på rigtig mange medlemsite i dag og har et fint interface.

mvh

Claus

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i erfaringer med hvordan kunder opfatter trovædigheden omkring paypal?

Og vigtigst af alt, kan jeg tage imod abonnementsbetalinger - ligesom en PBS løsning? Kan ikke lige se det på deres site

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gizmo,

Ja - Paypal kan sagtens håndtere abb. elller "Subscription payments" :)

Det er ikke min opfattelse, at folk stritter direkte imod Paypal, men mange tror fejlagtigt at man SKAL have en konto, og derfor kan finde på at vige udenom...

Tror dog det vil afhænge af dit kundegrundlag, da det er min opfattelse at de yngre kunde ingen problemer har med at benytte Paypal ifm. betaling...

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit kundegrundlag er imellem 18-40 og produktet er en abonnementstjeneste.

I skulle vel ikke have et site i baghånden, som har implementeret paypal på en god og overskuelig måde, som kunne være inspiration til at øge troværdigheden af sitet

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få en indløsningsaftale hos fx Euroline. De understøtter også abonnementsbetalinger, fx via ePay. (Det er den løsning jeg bruger)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal. Men vil nok anbefale Epay 599 kr. om måneden. Ca. 5K for et helt år med indløsningsaftale for Dankort, Mastercard & Maestro. (Nets & Euroline) 

Epay er meget mere fleksibelt end paypal, bar min mening. 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

>>lars t<< så du behøver ikke indløsningsaftale hos Nets for at modtage Dankort betalinger? og gøre det via abonnementsbetalinger?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså - jeg tror ikke du skal satse på at det skal være Paypal eller nogensomhelst anden betalingsgateway, som kan eller skal skabe troværdighed på dit site...!

Troværdighed kommer via alt muligt andet, som fx. design, produkt, pris, tekster/beskrivelser/sprog/formuleringer, handelsbetingelser, ry og rygte etc.

Har du disse ting på plads, vil Paypal ikke kunne underminere eller opbygge troværdigheden for dig - men blot fungere som det den er tiltænkt, nemlig at formidle en transaktion.

Just my 5 cents ;)

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)