Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny affiliate side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Nogle der kan anbefale nogle der sælger domæner mm. så jeg kan starte en ny affiliate side.
Hvad skal jeg bruge mere end et domæne?

Håber i kan hjælpe.
Mvh Nikolaj

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

du skal bruge et domæne, et sted at smide din side (webhotel eller webserver),

jeg kan anbefale gratisdns.dk til køb og kontrol af domæne hvis du har egen webserver.

samt google apps til mailserver (det ser altid bedre ud hvis du har en mail fra samme side fx. nikolaj@din-nye-affiliate-side.dk i stedet for fx. nikolaj@gmail.com)

alternativt er der sådan nogle some one.com hvis du bare skal ha det hele samlet et sted, og ikke vil bekymre dig så meget om det tekniske.

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover et domæne og et webhotel skal du bare bruge masser af tid og dedikation. Sidstnævnte især er hvad, der ender med at tage dine affiliatesites fra småprojekter til reelle indtjeningsmuligheder. :-)

Jeg har beskrevet opbygningen af et af mine mindre sites her - hele fremgangsmetoden fra køb af domæne til opsætning af indtjeningsmodel, i dette tilfælde Google Adsense. Den er ganske ligetil og kopierbar. 

Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 66
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Udover de gode råd, kan du også på affiliatenetvaerk.dk finde en liste over de forskellige affiliatenetværk, samt information om de enkelte. Det kommer nemlig helt an på, hvilke aftaler du ønsker at have og hvilken branche du ender med at vælge.

Alle de valg! Big Smile

Held og lykke med det!

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Nielsen:
Nogle der kan anbefale nogle der sælger domæner mm. så jeg kan starte en ny affiliate side.
Hvad skal jeg bruge mere end et domæne?

 

Jeg kan anbefale ww.ditwebhotel.dk der kan du købe webhosting og domæner, og du kan have flere domæner på kontoen.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)