Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til datingportal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en iværksætter som søger en programmør til udarbejdelse af en datingside. 

Jeg har søgt på firmaer der udbyder dating software mm, men dem jeg har fundet frem til opfylder ikke mine krav. Feks at jeg skal have alle nordiske sprog mm. Designet er heller ikke optimalt mange af stederne blot for at nævne nogle ting.

Jeg ved det er et større projekt og derfor vil jeg høre om der er nogle der kunne være interessret eller evt har gode erfaringer med andre eller generelt bare nogle gode råd. 

Hilser alt velkommen da jeg er rimelig grøn når det kommer til IT..

Mvh

Jesper

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Du kan prøve og kigge på Amino freelancer, der skulle du nok kunne finde en god programmør..
Mvh
Jacob
Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg vil med glæde udvikle en datingside til dig, programmeret til dine behov.
Kan eventuelt også være behjælpelig med at modificere et eksisterende open source system, til at kunne leve op til dine krav.

Hvis du allerede har en kravspecifikation, er du velkommen til at sende den til mig, så sender jeg gerne et uforpligtende tilbud.

Ellers er du velkommen til at kontakte mig på tlf 40 47 31 11 eller mail@rtweb.dk, så kan vi tage en snak om tingene.

Mvh Rune Thagaard

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sneholm,

Jeg kan se, at det er dit første indlæg på Amino. Jeg vil ikke sige, at du ikke kan få success med et datingsite, men vil blot anbefale dig at kigge på konkurrencen inden du starter! Det er absolut en hård branche og der er allerede nogle konkurrenter som kan se næsten uhentelige ud.. Jeg skriver det kun for at hjælpe!

Hvis du har et specielt tvist til din side er det jo mig som er galt på den, men held og lykke med det i hvert fald.

Mvh
Christian Møller 

 

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chistian,

Jeg er udemærket klar over den hårde konkurrence :-) 

Jeg har et super twist som jeg mener vil gøre den unik og dem jeg har snakket med det om, synes det er en rigtig fed idé. Så jeg tror og arbejder hårdt for det skal lykkedes.

Men tak for din din warning ;-)

Mvh

jesper Sneholm

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nååååh nåh så der måske lys for enden af tunnellen :) Jeg er ærlig talt glad for at høre at du ikke ville forsøge dig med helt samme koncept bare fra bunden!

Klø på Sneholm!

Med venlig hilsen
Christian Møller 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)