Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bageri i Norge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello folket!

Efter mange år på banen i dagligvarebranchen... og rejst fra norge til danmark og arbejde forskellig daligvarebutikker, og set hvad som sker i branchen, syntes jeg det er på tid at åbne bageri i Norge. Jeg har kørt rundt og kigget i danmark - og på hver eneste gadehjørne ligger der jo et bageri som levere dejligt friske brød til alle kunder... og det have jeg så i tankerne og gøre det samme i Norge...

 

Starte en kæde, åbne bageri i Norge, med danske holdninger til bagning, brød, boller osv. for i Norge er det ikke så normalt med bageri, der ligger selvfølige nogle her og der, men ikke i sådan en stor udstrækning som i Danmark.

 

Så hvis der er nogle som kunne tænke sig at bidrage med et samarbejde med mig, eller evt. skyde kapital ind sammen med mig, så skal jeg nok sørge for det lykkes, jeg kender til det norske dagligvare marked, og ved hvad det norske folk vil ha''

 

Kontakt mig pr mail.


Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Ballerup
Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

Hvordan er det med at få div. råvarer i norge ....?

USA er jo helt vilde med vores danske wienerbrød men der er vist noget med at der er nogen råvarer som ikke bare kan transporteres derover. kan ikke huske hvad det er for en råvarer om det er rulle margarinen ....!?

Mvh Dorthe

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Er du kommet  videre med dit projekt? Jeg syntes det lyder rigtig interessant og jeg vil gerne høre noget mere om det.

Jeg har selv arbejdet i Norge og mener ligesom dig at, der helt klart ligger et kæmpe potientale i det.

Jeg håber at, høre fra dig på tub@skylinemail.dk

De bedste hilsner

Torben Pedersen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)