Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har du ofret og er villig til at ofre for din drøm?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Interessant spørgsmål Boysen, jeg har overvejet at stille det samme spørgsmål. Mit skulle bare gå på noget mere. Efter Jesper Buch fra Just-Eat var i AminoTV forleden var jeg forbi hans hjemmeside, bare for sjov. Der var nogle videoer af ham, hvor han fortalte at hvis man skulle have success som iværksætter skulle man være klar til at prioritere arbejdet højere end familien. Man skulle kunne sige "vi ses om 5 år". I hans bog skriver han dog at da han lige havde solgt Just-Eat og gik en lille hyggetur på Caminoen var det eneste han ville kontaktes om - netop hans familie.

Hvor mange ville være klar til at ofre stiftelse af familie, børnenes første år, børnenes opvækst, børnenes første kærester, børnenes uddannelse...

Hvor mange vil det I VIRKELIGHEDEN? Hvor meget vil man så ikke fortryde det bagefter? Har man så virkelig opnået noget, hvis man sidder alene uden børn, kone men med bankbogen fyldt op.

Hvor meget ville du ofre - når det kom til familie? Mig selv - INTET - intet over og intet ved siden af familien!

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 17
Fra  YourStyle Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvarregaard: 

Jeg læste/hørte også Jesper Buch sige det med 5 års "vi ses", og jeg er ikke enig. 

Jeg vil ligesom dig ikke ofre min familie, men jeg er dog helt sikker på at jeg nok skal komme i mål, og mere til! Det kommer helt sikkert til at lykkes for mig, og NÅR (ikke hvis) det sker, så nakker jeg Jante for hårdt og fortæller jer alle her på Amino at det godt kan lykkes at have familie og iværksætteri succes på én gang. 

Bevares, det kommer uden tvivl til at koste nogle hængedeller under øjnene, og det tager måske også et eller eller to år mere end hvis man ville have ofret familien, men jeg vil hellere fejle som iværksætter end som far/forældre. 

Drop IKKE familien for karrieren, begge dele KAN GODT LADE SIG GØRE. 

Henrik

"You miss 100% of the shots you don't take" !!!! 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg boede på et tidspunkt i en fremmed by og kendte ingen. Familien boede langt væk, og jeg havde ingen fast kæreste i det år. Jeg valgte oveni købet ikke at have et TV. Jeg havde kun mig selv, pc'en og nogle drømme, samt al den tid jeg kunne drømme om, til at fordybe mig i det projekt jeg havde gang i, og det var simpelthen perfekte forhold, til at få det projekt ud over stepperne. Hvis jeg slukkede pc'en, så kedede jeg mig eller var ensom, så den var altid tændt. Tv'et kunne jeg ikke tænde og gudskelov for det, og det er pointen, at hvis jeg havde haft det forstyrende element, så havde jeg set fjernsyn måske flere timer om dagen, istedet for at arbejde...

Kill your TV!!!

Mvh Lars Larsen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)