Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT og Web Rådgivning. Noget i har haft behov for?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er i øjeblikket ved at starte en selvstændig forretning op med fokus på at rådgive virksomheder til at træffe de rette beslutninger vedr. deres it og web løsninger. Grunden til at jeg har tænk på dette er at jeg i rigtig mange tilfælde, igennem min tid som udvikler, er stødt på virksomhedsejere der ikke havde den store viden på området og derfor endte med at bruge rigtig mange ressourcer og unødvendig tid på deres web løsninger, noget de kunne have undgået med den rette sparringspartner indenfor området.

Mit spørgsmål til jer er så som følger. Har i, dejlige erhvervsdrivende, prøvet at stå i en situation hvor i har følt jer snydt eller har følt at i kunne have fået et bedre, billigere eller hurtigere resultat hvis i havde haft den rette viden på området? Er det noget i tror der ville være, eller kunne være behov for og havde i benyttet jer af en sparringspartner hvis i havde haft muligheden til fornuftige penge?

Jeg glæder mig til at læse jeres synspunkter og eventuelle meninger.

Mvh.

Jonas Mersholm

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper lige. :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din udvikler erfaring?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg der er mange der gør. Har en del kunder som har været i hænderne på "de professionelle". I mange situationer er det dog selvforskyldt.

Jeg tror dog dit problem ligger i at overbevise folk om at de først skal betale dig for bagefter at spare penge! Det du prøver på at lave findes jo i de store softwarehuse, ja også i mit eget lille Smile

Det er jo derfor virksomheder kommer tilbage igen og igen. Men de skal jo først ud og brænde fingerne, og de skal føle at du stadig eksistere om 4-5 år, før de ligger noget udvikling hos dig.

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Min udvikler erfaring spænder meget vidt fra aplikationer til diverse mobile enheder samt software til webscripting og front-end udvikling.

Det er klart at det er svært at tage penge for athjælpe med at spare dem, som jeg har overvejet det vil jeg tage en fast timepris for de der ønsker det samt et abonnoment til småpenge til de der ofte har behov for rådgivning.


(Beklager eventuelle stavefejl, er på mobilen)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)