Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en opgave - php og webdesign

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg har brug for hjælp til en afleveringsopgave.

opgaven består i at skulle lave en php-fil som består af to html filer og indsætte php koder samt parametre. og indsætte nogle parametre. Håber der er en som kan hjælpe til fornuftige penge.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

srkhan:
opgaven består i at skulle lave en php-fil som består af to html filer og indsætte php koder

Hvis opgaven består i at DU skal gøre det, er det vel ikke så smart at købe sig til det? :)

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bare brug for hjælp, altså med det menes at det jeg søger er at der en som kan finde ud af det og forklare mig det. Jeg er ikke ude på at snyde ;)

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

srkhan:
opgaven består i at skulle lave en php-fil som består af to html filer og indsætte php koder samt parametre. og indsætte nogle parametre

Er ikke helt med på hvad du mener, men det kunne være:

<?php

$description = 'Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything';

$answer = 42;

require(__DIR__.'/fil1.php');

require(__DIR__.'/fil2.php');

?>

Så smider du index.php, fil1.php og fil2.php i samme mappe og kan smide php kode ind i de andre filer også. Og bruge de 2 variable. Hvis du skal lave noget med parametre lyder det som om du skal lave noget med funktioner, tag et kig på http://dk.php.net/manual/en/language.functions.php

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)