Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæresten i min tyske bil

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,
Jeg er registreret og bosiddende i tyskland og kan jo derfor fuldt lovligt køre tysk bil i dk. Men hvad sker der hvis min kæreste en dag bliver stoppet i min bil i dk hvis hun skal hente mig et sted eks. ?

Der kan jo ikke rigtig komme en afgifts sag ud af det da bilen jo er min og skal forblive på tysk register. Men en bøde måske eller hvordan mon ?

Det er jo ikke noget der skal spekuleres i men bare hvis det nu skete en dag.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Overtrædelse af registreringsbekendtgørelsens paragraf 115 giver en pæn bøde og forbud mod at bilen kører videre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skoleole:
Der kan jo ikke rigtig komme en afgifts sag ud af det da bilen jo er min

Du kan faktisk risikere at du skal betale den fulde afgift i Danmark.

En af mine venner havde lånt sin onkel bil, mens onklen var på arbejde. Der ringet vi så til politiet og spurgte hvad der ville ske hvis han blev stoppet..

Og der sagde politi betjenten at man kan få en KÆMPE bøde for det.

 

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - man slipper ikke med ordensbøden på 500 kr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad i min svenske svogers bil på korttidsparkering i Kastrup medens han hentede en ven kun han kendte i lufthavnen. Jeg tog bare føresædet for at kunne rykke lidt hvis andre skulle til, men svoger havde kørt der ud og skulle køre videre.
Politiet kom tilfældigt og talte om registreringsafgift på sådan en Volvo 80 plus bøde, men tog det pænt da svoger kom ud, og de ikke havde set mig køre og troede på forklaringen, men NEJ man skal aldrig som dansk køre en bil i DK hvis den har udenlandske plader. Nappes man under kørsel, klapper fælden

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle din kæreste ikke kunne betale afgift af din bil???

Så kunne jeg bosætte mig i tyskland igen og starte med at udleje biler til danske kvinder og de skal bare sige vi er kærester?!

Du må jo heller ikke leje en bil i tyskland som bosidende i DK og så køre i den i DK (med mindre Skat skriver det på deres hjemmeside som da der var en askesky på Island der drillede de rejsende)

Jeg har selv undersøgt reglerne da jeg boede i Flensborg.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er værd at prioritere, at din kæreste gerne må køre bilen, hvis du er fysisk tilstede i bilen under kørslen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Det er værd at prioritere, at din kæreste gerne må køre bilen, hvis du er fysisk tilstede i bilen under kørslen.

Men det er vist kun hvis du har en grund til du ikke selv kan køre bilen? Mindes jeg at have hørt

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:

Fashion-Seller:
Det er værd at prioritere, at din kæreste gerne må køre bilen, hvis du er fysisk tilstede i bilen under kørslen.

Men det er vist kun hvis du har en grund til du ikke selv kan køre bilen? Mindes jeg at have hørt

Jeg er ked af at sige det, men så har du hørt forkert Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Cookie. Der er nu flere tilfælde, hvor man som dansker lovligt kan køre på udenlandske nummerplader. Eksempelvis i nogle situationer hvor man via et ansættelsesforhold har firmabil.

Så man skal aldrig sige aldrig.... ;)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)