Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netflix på TV (apps, processor, internetforbindelse)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan ikke finde hoved og hale i hvilke TV apparater, der har Netflix Apps og samtidig har processorer, der er kraftige nok til at det kan lade sig gøre at streame Netflix trådløst over på TV'et.

Jeg bruger UnblockUs til daglig og Netflix kører fint på min iPad. Jeg har ikke noget TV i forvejen.

I går spurgte jeg en TV forhandler om Samsung UE32ES6715, som har Smart TV. Han mente ikke. at det ville kunne køre Netflix gnidningsfrit fordi processoren i TV'et ikke var Dual Core.

Han anbefalede, at jeg ventede et års tid eller deromkring til der kom en ny 32" model med en hurtigere processor (eller købte et større TV i serie 7000 eller serie 8000, hvor de ikke har en 32" model)

Jeg spurgte ham, om han kunne finde Netflix App'en på det TV vi kiggede på (UE40ES6___), trods alt, men efter at have surfet lidt rundt på fjernsynet efter App'en konstaterede vi, at der ikke var en Netflix App, som kunne downloades til pgl. fjernsyn.

Derfor er mine spørgsmål:

Er der nogen der har et TV hvor de uden problemer streamer Netflix på, ligesom på en iPad? Hvilket TV (præcis model) er det?

Er det nødvendigt at TV'et har en hurtig processor, udover en Netflix App, for at man kan se Netflix på TV'et.

Kan man kun "se" og "downloade" Netflix App når man er logget på internettet med fx UnblockUS ?

VH.

Anders

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv UnblockUs og tænkte aldrig over hvilken CPU eller lign mit TV havde da jeg købte det. Jeg er ikke lige hjemme, så kan ikke sige hvilket Sony TV jeg præcis har. Men jeg undersøgte om der var en Netflix app til den før jeg købte den.

Mit TV hentede selv apps som Netflix og Hulu da jeg tastede UnblockUS IPerne ind. Derefter har jeg ikke haft et problem med at streame f.eks. deres HD film og programmer. Jeg går stærkt ud fra at når der er mulighed for at hente Netflix appen, så kan TVet også køre det.

Et andet alternativ er Roku eller Apple TV boxen, som du så kan tilslutte dit TV og køre Netflix. Hvis du tilfældigvis har en PS3 så kan du også få Netflix og Hulu på den. Hvilket faktisk er den bedste version jeg har prøvet. Her kan du også køre undertekster og appen er meget mere flydende og hurtig end den jeg har på TVet.

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Når du nu har en iPad, så vil jeg personligt bare købe en Apple TV-boks og så bruge den. Det gør vi herhjemme og det kører jevla bra! Problemet er at du skal have fat i Amerikansk firmware for at netflix er på tvet, da de jo ikke er kommet til DK endnu.

Så i stedet for at bruge tid på de knap så gode smart tv apps, så brug 699,- på et Apple TV til dit nuværende tv. Med det kan du 1. Se netflix direkte fra iPaden trådløst (pg derved bruge ipaden som kæmpe fjernbetjening) og 2. Se netfæix direkte fra Apple TVet.

Mvh
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Archi,

Tak for svaret. Hvis du gider må du meget gerne se hvilket TV apparat du har når du kommer hjem.

For mig er det et fedt om TV'et hedder Sony, Samsung, LG eller Philips.

/anders

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbjørn,

Jeg har ikke noget TV i forvejen.

Vil helst bare have et TV som kan hænge på en væg med kun en ledning til strøm og ikke andet - dvs. et TV med indbygget wifi og ingen kabler og bokse.

/anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)