Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min forside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg har været ramt af utrolige mange uheld på min hjemmeside, men nu er den ved og være der.

Det jeg søger er et par tanker omkring min forside, resten af siden kommer til at afspejle min forside, så inden jeg går i krig med dem ville jeg meget gerne høre hvad folk synes om min forside.

På forhånd mange tak

/Anders

link
www.conzeptz.dk 

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I sær fodnoten er svær at læse , den tekst farve er alt for tæt ved baggrunden .

bruge en mere sigende titlen om sidens emme i titlen skriv fotograf og udnyt bedre google viser op til 70 tegn og gør det hele siden igennem.

i alt synes jeg siden er dejlige og nem at finde rundt i tillykke med det Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Kan godt lide designet... Over indholdet har jeg dog en, til min smag, lidt for bred bjælke "luft"

Det skal siges at jeg på den her computer kører med "lav" opløsning og FF 15, så det kan være at en af de 2 ting delvist forklarer det.

Din velkommen tekst bør nok også stå højere i billedet (hvis den overhovedet skal være på forsiden)

Du kunne eventuelt få stillet "Persolig popart" og "personlig collage" oven på hinanden frem for side om side.

Iøvrigt loader siden lidt langsomt her, men det kan jo også skyldes 1000 forskellige ting.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ...

Mange tak for jeres kommentarer, er lidt i tvivl om bjælken i toppen, men synes det er nogle rigtig gode ting i er kommet med...

Siden loader desværre en smule langsomt jeg arbejder på det, det er blandt andet en af de ting jeg kæmper med :-)

Igen mange tak for jeres kommentarer..

/Anders 

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders
Nu er jeg ikke selv verdensmester i at stave, men er det ikke en fejl der hvor der står. Få dine bedste fotos pakket (en) ind) i en unik digital collage.
Mvh
Jacob
Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ser godt ud. Minder dog ret meget om http://getk2.org/extend/templates/date/item/170-gk-myfolio-template ;)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side. Synes dog du skal overveje at skifte navn, det er rimelig tricky at huske med 2 z'er. eventuelt bare kald det "Project Z" eller "Projekt Z" afhængig af om du vil have dansk eller engelsk navn.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kun en menu på mobilen..

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

husk også de social medier på siden jeg kan ikke se google plus , facebook og twitter på siden de kan betyde en del i seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)