Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal Stein Bagger være din nye praktikant???

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når han har afsonet sin dom, hvorfor skal vi så straffe ham mere ?? det ikke vores opgave. 

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ClausKoch:

Når han har afsonet sin dom, hvorfor skal vi så straffe ham mere ?? det ikke vores opgave. 

Derfor kan man stadig have sine moralske principper om at ikke ansætte en platugle af den kaliber.
Dog tror jeg ikke vi skal bekymre os om, at skulle besøve vores to virksomheder...... Medmindre du altså kender ham ;-)

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Din Computerhjælp:

@anders - så ville jeg aldrig handle med dig. Det han har lavet er simpelthen SÅ lavt, og at støtte sådan en som ham med en praktikplads er under al kritik.  Derudover er det lidt at prostituere sin virksomhed, blot at have ham som reklame (blot min mening)

Ja, det var vist også lidt i sjov, for det er bestemt ikke i orden det han har lavet. Tvivler stærkt på jeg i virkeligheden ville have ham gående, men tanken finder jeg underholdende. Også enig i at det vil være lidt "at prostituere sin virksomhed", men ud fra et rent økonomisk perspektiv er jeg sikker på det kunne være en fordel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner!

Stein Bagger er blevet nuppet i noget snavs og han fik én over næsen for det, så synes jeg ligesom at den skid er slået :-)

Stein Bagger ligger uden tvivl inde med en masse viden og kompetencer som ville kunne gavne mange virksomheder.

Det umiddelbare problem er blot at der er så mange, som naturligvis forbinder ham med noget snavs og at det muligvis vil smitte af på virksomheden han er praktikant i.

Ha' en super dag! 

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Din Computerhjælp:
så ville jeg aldrig handle med dig. Det han har lavet er simpelthen SÅ lavt, og at støtte sådan en som ham med en praktikplads er under al kritik. 

Alle har jo ret til en ny chance. Folk kan ændre sig. Og alle indsatte skal jo have de samme muligheder for at komme tilbage i samfundet. De er en fin mulighed for ham at komme videre i livet. Det danske retssystem har jo givet ham hans straf.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes alle skal have en ny chance i livet , og han har så en stor viden om forskellige emmer det burde vi udnytte , vi kan jo ikke holde alle indspærret for evig der bryder loven , for der er mange mennesker i verden der så aldrig vil få en ny chance

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tror du der er så mange kriminelle der efter endt dom ender med at ryge tilbage i fængsel, pga. synspunkter som dine

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)