Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studiejob i Aalborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er. 

Mit navn er Thomas Leopold Berg, jeg blev udlært tømrer i 2011. 
Jeg er for kort tid siden, flyttet til Aalborg og er startet på en 2 årig STX på Aalborg Studenterkursus.

Jeg står og mangler det perfekte lørdag eller søndags job. Jeg er en super frisk og smilende fyr på 21. Jeg vil gerne bruge min tømrer uddannelse men er bestemt åben for det meste.
Det eneste er at jeg kun kan arbejde 1 dag om ugen(weekend). Jeg vil have det bedste resultat på skolen, og siden uddannelsen er presset ned til 2 år, er der rigtig mange afleveringer  Big Smile  

Jeg mangler inspiration til hvad jeg evt. kunne søge, er ikke så kendt i Aalborg.. 

Hvis der er nogen der mangler en rigtig god medarbejder, der virkelig kan tage fat, så glæder jeg mig til at høre fra jer.. 

Hilsen Thomas Leopold Berg Skype-Giggle

Fra 9460 Brovst
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Fra  RAN-Light.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du lyder som sådan en person jeg rigtig gerne vil møde i Silvan, Bauhaus eller et af de andre store byggemarkeder en person der ved hvordan et stykke træ skal vende eller hvilken skrue der er god til et plankeværk.

Jeg er selv håndværker uddannet (elektriker) og det kan du komme langt på.

Og nu hvor lukkeloven gør at butikkerne må have åben altid og døgnet rundt, kunne det være at du næsten kunne bestemme hvor mange timer du vil have i en weekende.

Jeg leder selv efter en der kan der kan oprette vare i mine webshops med lamper, som freelancer eller på accord ordning.

Held og lykke med Weekend job søgningen.

P.S. kommer lige i tanke om de IKEA og det store gartneri salg ude i City syd

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Godt at se en arbejdslysten gut!

Jeg vil blot af egen erfaring lade dig vide at det nok er muligt at have et arbejde ved siden af nu, og stadig opnå forholdsvist gode resultater i skolen. Men pas på med det på anden året, der bliver det virkeligt langhåret.

mvh.

Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak til jer begge :) Ja har tænkt på, at jeg vel bare kunne, søge de forskellige trælaster og lign. Ikea lyder også godt, har faktisk søgt derude, men har ikke hørt fra dem endnu, og tror det har noget at gøre med, jeg skrev at jeg kun ville arbejde 1 dag om ugen :)
har også brug for gode udfordringer... 

Hilsen Thomas Leopold

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)