Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde arbejde i London!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 3 drenge der her til sommer blev HHX studenter på Skive Handelsskole. I jagt på både livs- og joberfaring er vi flyttet til London, vi har fundet os en bopæl i Leyton. Dog har vi ikke endnu ikke haft held med os på arbejdsmarkedet, hvor vi ellers ihærdigt har uddelt vores CV, samt bennyttet os af diverse jobsites. Hvis nogen skulle have en eller anden form for gode råd eller kontakter til mulige arbejdsgivere, ville det være en meget stor hjælp, og noget vi ville være meget taknemmelige for. Vi er åbne overfor alle typer job, så tøv endelig ikke med at skrive.

Venlig hilsen

Jacob, Kasper og Jonas

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej drenge.

Lykke til med deres nye liv i London. Det er en by hvor jeg selv har boet i 3 år. Det er en god jobmulighed at begynde å jobbe i market research.
om dere går på net og søger efter foreign language jobs eller danish speaking jobs der kommer opp rett mange alternativ.

prøv f.eks www.multilingualvacancies.com/vacancies eller www.toplanguagejobs.co.uk og det findes mange flere. søg på google så kommer det mange alternativer frem.

Disse jobs betaler også lidt mere enn den typiske engelske vikarjob som mange udlendinge søger eftersom de behøver nogen der taler t.ex dansk flytende.

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Fra  Borg Consult Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har i prøvet at spørge på facebooksiderne "Dansk i London" og "Danskere i London"? Der er også fodbold, hver lørdag i Regents Park, og her er der mulighed for at mingle med folk, og måske få lidt kontakter. Jeg fik selv et job herigennem.

Gumtree er fyldt med job-annoncer også. Der findes mange apps til både iPhone og Android, som giver et godt overblik over ledige stillinger, eksempelvis "Indeed".

Jeg har indset, at englænderne skriver CV på en anden måde. Jeg har altid skrevet det i punkt-form, men det virker som om de gerne vil vide, hvad du har opnået på de job man har haft, dvs. lidt mere prosa-agtigt.

Mvh Jørn.

Fra London
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, yes we do:)

Ved vi mangler en online context manager her, men Leyton er lidt langt væk. Hvad leder i indenfor?

Fra London
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)