Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler en Arkitekt!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og mangler en Arkitekt som kan hjælpe med at lave de nødvendige tegninger for os, da vi lige har begivet os ud på ejendoms markedet for første gang og investeret i en stor erhvervslejlighed i København som skal bygges om til bolig.
Er der nogen som enten selv er eller kender en Arkitekt, der kan hjælpe os for rimelige penge, ser jeg frem til at høre fra jer.
 
Fortsat godt nytår!
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende projekt.
 
Arkitekt Lotte Rønne fra Workshop CPH kan uden tvivl være dig behjælpelig. Hun arbejder sammen med en række andre arkitekter i et interessant og anderledes koncept. Hun og de er absolut anbefalesværdige.
 
Hun kan kontaktes direkte på 60 31 57 14 eller i butikken på 88 38 84 27. Hvis du ringer, så sig at du er blevet henvist til hende af mig. :-)
 
Hvis du er i tvivl omkring juridiske aspekter omkring ombygningen, så som om det overhovedet er muligt, er du mere end velkommen til at stille undertegnede spørgsmål i den retning. "Det koster gratis."
Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej Caspar

 Det er en opgave vi formentlig også kan hjælpe med både hvad angår tegnearbejde, projektering og den faktiske udførelse af ombygningen.

Jeg skal dog lige have lidt flere oplysninger for at kunne give et tilbud. Du er velkommen til at ringe
61 33 35 44 eller sende mig en PM.

Jeg er med en projektleder i København d. 09-01, hvis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)