Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver det ikke svære og svære

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej tøser!

Der går ikke en dag - og jeg overdriver heller ikke hvis jeg siger hver 3. time hvor jeg tænker på at blive selvstændig.

Jeg får altid nogle skøre og gode ideer som jeg har svært ved at få realiseret da jeg mangler sparring eller opgiver fordi jeg er bange for at tabe en masse penge i en alder af 20 år.

Jeg har lagt meget mærke til at mange piger vil starte webshops med tøj og det der ligner, og dem findes der jo sindsygt mange af! Er det ikke meget svært at komme ind på et marked som er så overbooket i forvejen? Jeg har også haft tanken men tør simpelthen ikke gå den vej.

Syntes det kunne være super fedt med en brainstormingstråd hvor man kan få nogle gode og mere specielle forretningsideer.

Nogle der er med på den (vi er jo ikke så mange seje tøser?) :)

 

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med dig :-)

Du overdriver ikke, jeg tænker på at være selvstændig hver eneste dag og hver time .. hehe

Men jeg har besluttet mig at starte min egen webshop op, men er ikke rigtig kommet igang endnu.. Jeg skal starte en webshop med tøj og accessoires, selvom markedet er overbooket. Men tror man skal skille sig ud og udspioner konkurrenterne og gør det bedre end dem. I starten turde jeg ikke lave en webshop med tøj, men jeg tænker på det hele tiden og har besluttet mig at gøre det :-D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger!

Jeg ved, at der er mange af jeres slags derude i verden! Og jeg ved også, at I hver især indeholder lige præsis noget helt unikt!

Derfor har jeg lavet dette: http://www.sanasofia.dk/kvindegruppe/ Kig på det og måske er det lige det, du mangler for at tage springet :)

Jeg håber, at I tør tage springet en dag - det er faaaantastisk at være selvstændig :D

Mange kærlige hilsner
Sana Sofia

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

bsmp:
Syntes det kunne være super fedt med en brainstormingstråd hvor man kan få nogle gode og mere specielle forretningsideer.

I uge 46 er det iværksætteruge med en masse arrangementer i hele landet:

http://www.startvaekst.dk/uge46.dk

Der er sikkert nogle arrangementer, der kan hjælpe dig med ideer.

Der er fx dette arrangement i Kolding, (som jeg selv har meldt mig til):

http://www.startvaekst.dk/uge46.dk/program2012/0/27/1431/58|||||||||166|

En hel weekend fyldt med input og netværk for kr. 200,- Lyder det ikke fantastisk! :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Brita Starcke:

En hel weekend fyldt med input og netværk for kr. 200,- Lyder det ikke fantastisk! :)

 

Har ikke læst linkene endnu, men JO det lyder da intet mindre end fantastisk! Tak!

Mange kærlige hilsner
Sana Sofia

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)