Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimediedesigner søger praktikplads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg læser til multimediedesigner på 3. semester på UCN i Aalborg. Som et led i multimediedesign-uddannelsen foregår 4. semester primært af 3 måneders praktik. 

Jeg er en 23 årig pige, som er født i 1988. Efter at have afsluttet studentereksamen HHX i 2007 fik jeg elevplads som marketing-assistent. Disse to år gav mig en god forståelse og indblik i en virksomheds dagligdag. Efter endt elevplads rejste jeg jorden rundt i 4 mdr., hvilket har gjort mig meget selvstændig.

Gennem multimediedesigner uddannelsen får den studerende indblik i meget forskelligt. Fantasien får frit spil gennem de forskellige emner og der prøves kræfter med både design og programmering.

Mine færdigheder indeholder:

  • Hjemmeside design + programmering
  • Annonce opsætning - både online og offline
  • Magasin
  • Designmanual
  • Logo
  • Brochure
  • Visitkort
  • Markedsanalyser; strategisk, marketingsplaner, konkurrentanalyser mm.
  • Photoshop
  • Flash
  • Dreamviewer
  • Illustrator
  • InDesign
  • Visual Studio
Mine kompetencer ligger på front-end delen, hvor diverse designs, analyser og overordnet overblik som projektleder er i fokus. 
Nogle af mine tidligere projekter kan ses på dette linkhttp://www.behance.net/ikrogh

Jeg søger et praktiksted, som vil have en ulønnet praktikant fra januar 2013 og 3-4 mdr. frem. Vi udformer mine arbejdsopgaver sammen. 

I får en praktikant, som er meget engageret og pligtopfyldende. En praktikant som brænder for det hun laver, elsker at lære nyt og at kunne bidrage. En praktikant, som er meget initiativtagende, har et godt overblik og lægger vægt på at finde de bedste mulige løsninger til den enkelte opgave.

Jeg håber ovenstående har vagt interesse! Ser frem til at høre fra jer.

Kærlig hilsen

Iben Krogh

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iben.

Jeg har læst din "jobannonce".

Jeg kunne godt være interesseret - hvor langt fra Ålborg er du villig til at tage et ophold??? Jeg er fra Fredericia.

 

vh

Tom

NB. Du må gerne kontakte mig direkte på profilshoppen@hotmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iben,

Har du mulighed for at kontakte mig på telefon: 40 606 223
- Jeg har en udlandsk kontakt hvis du er interesseret - hvor jeg selv var i praktik hos.

Venlig hilsen
Nils 

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iben,

Hvis ikke du allerede har fundet en plads, så står jeg og søger lige en som dig, med start i januar. Virksomheden er beliggende i Thisted, så i køreafstand fra dig.

Lad gerne høre fra dig, såfremt du er interesseret i at vide mere.

Mvh.

Poul Pedersen

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iben,

Jeg så ved et tilfælde dit opslag her på Amino da vi i firmaet søger en praktikant. Har blandt andet været i kontakt med Nina Bach omkring dette.

Vi driver omkring 20 webshops og i den forbindelse mangler vi noget flot multimediearbejde, der kan sælge vores software løsning.

Er du den rette til at hjælpe os på det område eller kender du andre ude på UCN, som kunne være interesseret må du meget gerne give mig et praj på michael@cimbersign.dk

Jeg træffes også på 22 41 47 77.

Med venlig hilsen 

Michael K. Sørensen

Læs lidt om os på: https://www.facebook.com/pages/Cimber-E-trade-AS/290161234405699

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)