Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvidet brug af economic regnskab system

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en ekspert i economic, en der kender til mulighederne i economic. en der kan hjælpe med at få en integration med hjemmeside op at køre, en der kan hjælpe med at vise hvordan det bruges og i bund og grund kan fortælle mig om economic regnskab, lagerstyring og cmr samt hjælpe med at få det integreret og tilpaset til netop vores shop og virksomhed.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er fra kbh kan vi godt arbejde sammen fra mit kontor.

MHT integrationer kan jeg kun lave mindre integrationer i php, samt tilpasning af eksisterende.

Jeg har godt kendskab til lagerstyring m.v. Jeg har ikke den store erfaring med deres projektstyring.

Har tid fra medio næste måned. Jeg har mange e-conomic kunder, og har meget erfaring med webshops og it-virksomheder generelt.

Hav en god dag.

Tilmeldt 22. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Tak for din mail..desværre bor på Fyn ..så lidt langt, men vil komme tilbage hvis der ikke dukker muligheder op i nærområdet :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du set på vores revisorliste, om der er nogen, der kan hjælpe dig? Der kan du filtrere på beliggenhed og ydelser, så du kan finde en i nærområdet, som ved noget om lige de ting, du mangler hjælp til.

Jeg ved ikke, om du er klar over det, men vi afholder gratis online kurser, som kan hjælpe dig i gang med lagermodulet m.v. Men som jeg forstår det, så har du brug for det næste skridt til at få lager til at spille sammen med netop din virksomhed?

Vi har nogle eksterne konsulenter tilknyttet, som har ekspertviden inden for diverse områder af e-conomic, bl.a. lagerstyring. Jeg tror faktisk, at Jørgen er på den liste Smile

Mht. integrationen til dit website, kan det være en mulighed at kigge på vores liste over eksterne app-udviklere. Men jeg er ikke helt sikker på, hvilken type integration, du skal have lavet.

Jeg håber, du finder nogen, der kan hjælpe dig. Sig endelig til, hvis du har spørgsmål. Så hjælper jeg dig gerne videre, så godt jeg kan.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brok

Fandt du hjælp med dette - jeg bruger Golden PLanet/Openbizbox og jeg overvejer at integrere med economics for at kunne oprette elektroniske fakturaer og få lagerstyring.

Jeg er lidt i tvivl om det er noget, jeg selv kan finde ud af. 

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Tilmeldt 22. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karin

Tak for din interesse.

Jeg har fået integreret min side, men bruger ikke economics til lagerstyring eller fakturering, kun bogføring.

Har Golden Planet ikke en integration? det mener jeg at have set..nå men hvis ikke kan du høre Simitu, som dem jeg bruger hedder, hos os har de lavet et "mellemstykke" som styrer mange ting..statistikker, lager og integration til economic.

Du finder Simitu her https://www.simitu.dk/

De bedste hilsener

Michael Brok

KOOLS

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)