Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktik fra januar 2013

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere!

Søger I en engageret praktikant?

- Så er jeg måske et godt bud. Mit navn er Kasper Dahl, og jeg studerer til markedsføringsøkonom på Erhvervsakademiet i Aarhus. I forbindelse med mit studie skal jeg på 4. semester, fra midten af januar og 3 måneder frem, i praktik ved en selvvalgt virksomhed – måske er det Din?

Jeg har tilrettelagt min uddannelse med specielt fokus på indkøb, ved at tage valgfag i indkøb både på 2. og 3. semester. Desuden interesserer marketing og salg mig rigtig meget, og jeg har på min uddannelse opbygget teoretisk viden til at kunne lave analyser af salg, marked, strategi, indkøb, konkurrenter mm.

 

Om mig selv kan jeg yderligere fortælle, at jeg er 21 år gammel og bosat i Viby J. Jeg er uddannet på Grenaa Handelsskole (HHX) fra 2011. Jeg er hårdtarbejdende, positiv, ambitiøs og altid velforberedt og seriøs omkring mine arbejdsopgaver. Jeg kan bidrage til virksomheden både med nye idéer og være en hjælpende hånd til allerede planlagte opgaver.

 

Som sagt kan jeg tilbyde Jer en ulønnet praktikant i (mindst) 3 måneder med start i januar 2013. Under praktikantforløbet skal jeg skrive en hovedopgave i forbindelse med studiet – denne skal omhandle en problemstilling, virksomheden står overfor. Problemstillingen kan vi både udforme sammen, eller det kan være en, I som virksomhed i forvejen tumler med.

 

Jeg er fleksibel og desuden åben overfor at starte i virksomheden tidligere (som studiejob).

 

I er mere end hjerteligt velkomne til at kontakte mig, hvis mit opslag har vakt Jeres interesse!

 

Med venlig hilsen

Kasper Dahl

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Er det for sent for dig nu? Vi har en praktikplads i Berlin, som først er blevet en realitet, men betyder det at man ikke kan starte senere end midt januar? (midt. februar?)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)