Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet eller Dandomain shop med "ekstern" maillist

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg har en opensource webshop, hvor jeg bruger mailchimp som mailprogram.

Nu har jeg så spurgt Dandomain - hvis shop jeg også kender og synes godt om - hvorvidt man kan integrerer med et andet maillistprogram som ex.vis mailchimp.

Det mente de så godt, man måske kunne - men kommentererede et eller andet med at det ikke kunne integrerer med ordremodulet, han forslog så jeg bare kunne bruge deres og så eksportere kontakterne - jo tak, men så betaler jeg så også dobbelt for maillist/nyhedsbrevs modul/program.

Anyway - i stedet for at maile frem og tilbage med Dandomain ville jeg spørge her.

 

Er der nogen her som har en scannet eller en dandomain webshop, men som IKKE bruger deres maillist programmer, men i stedet bruge et "rigtigt" nyhedsmailprogram som KUN er lavet til at kunne producerer lækre nyhedsmails

Dandomains lader en hel del tilbage at ønske ift "rigtige" nyhedsmail programmer med hensyn til hvor lækre man kan lave nyhedsbrevene - og hvor flek, sible de er ift kolonner, billeder mv. og jeg gætter på, at Scannets nok er det samme.

 

mvh stig

 

 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en stak kunder, der bruger Dandomain og Scannet, og bruger vores system til at sende ud via. Integrationen er lavet af firmaet Cygnet, så giv dem et kald og hør om mulighederne. :)

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig,

Vi har en række kunder som bruger kombinationen af Dandomain webshop og MailPlatform.dk.

Integrationen er lavet af bangsoe.com, spørg efter Thomas.

Vi hjælper dig gratis godt i gang, se videoen her: email marketing fra MailPlatform.dk.

Må jeg give dig et kald?

Kim

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Og btw. jeg har personligt over 10 års erfaring med Dandomains web-shop.

Det er den bedste af de standard web-shops der findes på det danske marked.

Kim

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim - lyder fantastisk - og enig i Dandomains shopløsning, den er super.

Mail mig på stig@shares.dk, så kan vi tage den derfra. Jeg har ingen preferencer for mailsystem - det skal bare være fleksibelt og kunne laves lækkert.

Til at starte med, vil jeg have ca. 9.000 email adresser samlet.

 

stig

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

min kone bruger ubivox - og er ret begejstret. Kigger på cygnet.

 

stig

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig B.:

min kone bruger ubivox - og er ret begejstret. Kigger på cygnet.

Det lyder super - så har du jo allerede en ekspert i huset. :) Lad mig høre hvad du finder ud af med Cygnet, afhængig af hvad din kone bruger Ubivox til, kan I måske samle alle udsendelser på én konto og spare lidt på abonnementet. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Stig

Hvis du gerne vil have et brugervenligt kampagnesystem til både e-mail, SMS og SMS+ (med link til landingpage) koblet sammen med en webshop, kan du roligt tage fat i ScanNet. Vi (Loyalitetsbureauet) har udviklet og driver kampagneværktøjet Loyalty Manager, som allerede er integreret i deres WebShop2.

Det giver dig bl.a. mulighed for at sende automatiske mails baseret på dine kunders købsadfærd. Både som kundeservice, men også som mersalgsgenerator.

Det er et ret fleksibelt og hurtigt system, som i øjeblikket udvides kraftigt. Skal du bruge en skræddersyet skabelon, kan det også arrangeres.

Loyalty Manager er baseret på +10 års erfaring med kundeklubber for større danske detailkælder og webshops.

Koster fra 199,-/måned.

Prøv at nappe en demo, så kan du selv teste det af: http://www.scannet.dk/webshop/loyalty-manager/

Du er også velkommen til at tage fat i mig på 88 27 66 91.

/Ole

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig,

Her er lidt data fra i går aftes, lige efter kunden selv havde udsendt til en mega stor database, lavede vi en monitor test :)

Kim

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har integreret Mailchimp direkte i Ordreflow'et på flere Dandomainshops - helt uden problemer. Det passer helt naturligt ind på,Step 3, hvor man også acceptere shoppens handelsbetingelser. Se f.eks. www.faraos-hest.dk...

Mvh
Christina / www.kreativpartner.dk
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)