Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger online regnskabsprogram.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et online regnskabsprogram som hvor man oprette så mange virksomheder som man har lyst til uden at skal have en ekstra "konto" og der skal være mulighed for abonnent betaling, tilbud, fakturadesign og opsættelse af faste udgifter.

Mvh

Daniel

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der ikke et regnskabsprogram som kan disse egenskaber? 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SALDI kan det du efterspørger i vores multiregnskabsløsning, som er revisorløsningen til dem, som ikke er bogholdere eller revisorer, men som behov for at styre flere regnskaber. Løsningen koster fra 150,- pr. måned uden begrænsning i antallet af regnskaber, 25,- pr. ekstra bruger og 25,- pr. ekstra 1.000 posteringer. Højeste pris for løsningen med én bruger og uendeligt antal posteringer er 525,- pr. måned.

Det eneste jeg ikke helt forstår i dine krav er:

Daniel B. Nielsen:
opsættelse af faste udgifter.

Hvis det er bogføring af faste udgifter som husleje via kassekladden, du mener. Så kan det gøres ved at oprette en kassekladde med kun huslejen og bogføre den med eksempelvis beskrivelsen "Husleje oktober 2012". I november kopierer du blot kassekladden "Husleje oktober 2012", ændre eventuelle værdier og gemmer/bogfører den som "Husleje november 2012".

Hvis det er noget andet, du mener med det, så skriv endelig igen.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov, telefon 53102904

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøve at om Open Bravo, er noget for dig

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.dynaccount.com/da/ her kan man have så mange virksomhed som muligt, dog ikke prøvet det. Virker dog som er rigtigt godt og prof system som er nemt for alle. Lidt som billysbilling.dk virker dog mere som er rigtig regnskabsprogram :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke online, men summasumarum kan det du beder om - men skal det være online, så duer den ikke

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Nu ved jeg ikke, om du har fundet et regnskabsprogram, som lever op til dine krav. Men jeg kan se, at Niels har foreslået e-conomic.

I e-conomic kan du lave både tilbud, ordrer og fakturaer, og du kan designe din faktura, som du vil. Vi har også et tillægsmodul til abonnementsbetaling. Det er dog ikke muligt at køre flere virksomhedsregnskaber med kun én aftale.

Hvis du alligevel har lyst til at se nærmere på e-conomic, kan du tage en gratis demo i 14 dage.

Jeg hjælper dig gerne videre, hvis du har spørgsmål til e-conomic. God weekend!

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)