Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i på Amino..



Så er jeg blevet deltager på Amino, og jeg håber, jeg både kan give og modtage god
konstruktiv kritik her inde. 


Jeg håber der er nogle som
har lyst til at komme med nogle kommentarer på min web, så det kan blive helt i top ;-)
 

Tjek www.funkyunderwear.dk ud og gi din mening til kende. Har haft lidt problemer med at oprette et link, så hvis der er en som kan hjælpe mig med det vil det også være helt fantastisk, har dog gjort et forsøg så nu må jeg jo bare se om det virker.  www.funkyunderwear.dk



På forhånd tak. /Helene

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

 

1000 tak skal du ha´

 

Hold dig funky  /Helene

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Du skal nok fjerne den blå kant omkring nogle af billederne - så ser det liiidt bedre ud ;)

Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej "Gusse"

Mener du den blå ramme omkring siden...
Hvis det er den kan jeg faktisk godt se hvad du mener, det hele bliver lidt klemt vil prøve at fjerne den og se hvordan det så ser ud?

Tak for dit ind spark.


Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helene,

 

Som Brian sagde, for guds skyld få de blå kanter væk... især på forsiden, og tilstræb hele tiden at lave en "rød tråd" gennem shoppen, som i øvrigt virker funktionelt, men måske godt kunne være mere Funky? Man arbejder indenfor reklame og på nettet med et begreb som hedder "Stop Effekt" og du har kun brøkdele af sekunder til at fange din målgruppes opmærksomhed, og selv om jeg kun skal bruge dameundertøj som gaver, så klarede model og produkt ikke opgaven og jeg er ikke helt sikker på at din model på forsiden klarer opgaven at fange din målgruppe? Jeg ville prøve at markedsføre mig ved at gøre mig "Unik" og bruge dit "Design Selv" produkt med et par forskellige individuelle produkter med søde, frække, provokerende og forførende produkter på forsiden og evt. "skrue" et par danske tøser i de produkter  Hele tiden tænk på om du rammer din målgruppe.

 

Det svære ved reklame og marketing, er at gøre den målbar, altså om den virker.... lav evt. en feed back form på hjemmesiden hvor du ber om folks feed back.... men ikke noget med irriterende pop up spørgeskemaer som på krak... Lav evt. en lodtrækning om et gratis "design selv" produkt blant dem der laver en feed back indenfor en periode. Stil korte præcise spørgsmål, så der kan måles på dem. Din hjemmeside er en dynamisk process, skift evt. mellem de tidligere foreslåede billeder dagligt eller lav din forside så den skifter løbende.... kan gøres med er .gif billede der skifter mellem dine produkter...

 

Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Glenn

Tak for dit ind spar..

Det ser vist ud til at jeg har en del at arbejde med, kan ikke vent til at komme igang, men bliver desværre nød til at lukke computeren for i dag.

Håber der er andre som vil give noget kritik.. så funkyunderwear kan blive funky



Side 1 ud af 1 (7 indlæg)