Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støtte til Natursutten

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har netop set TV udsendelsen "Hængt ud på forsiden" hvor Søndagsavisen er blevet dømt til at betale 3/4 milion + sagens omkostninger til indehaveren af Natursutten.

Jeg vil gerne støtte Anne-Dorthe, der har været så meget hårdt igennem som en lille iværksætter.

Hvis du også ønsker at støtte hende så skriv en kommentar og vis hende, at der er andre, ud over dommeren, der tror på hende.

På denne måde kan folk, der researcher på nettet fremover og som læser felagtigt citerede hjemmesider i forskellige medier få sandheden om Natursutten, nemlig at den er testet på et tysk laboratorium og der er fundet 0 thalater.

Hun fortjener fuld oprejsning efter de store tab som fejlene har kostet hende.

Venlig hilsen,

Christian 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja absolut stor støtte og sympati.

Jeg fik ikke set udsendelsen færdig, men dejligt at høre at de trods alt blev dømt til "stor" erstatning.

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Helt enig og hvor var direktøren for Søndagsavisen dog ualmindeligt usympatisk!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også fuld støtte her fra, og helt fantastisk at hun blev og bliver ved med at kæmpe.

KÆMPE respekt herfra.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey hun har min fulde støtte, syntes det er lidt plat man under dække af "vi har en deadline" ikke vil sikre at det man skrive er rigtigt,

dette er jo starten på et allerede  døende medie, hvis man ikke kan stole på det de skriver så er der da slet ikke nogen der gider at købe deres aviser.

Hørte en gang en historie om journalister der over frokosten sidder og spinder løs på de små leads de har mostaget, det lyder mere og mere som om det er hold i det.... desværre !!

om ikke andet i myten om at nogle journalister er dovne og blot genfortæller andres historier og ikke gider at undersøge tingende selv.
eller endnu værre selv opdigter en historie.
 

SøndagsAvisen i skulle skamme jer !

/Jacob Ipsen 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian iMARKETING:
Hun fortjener fuld oprejsning efter de store tab som fejlene har kostet hende.

Helt enig!

Jeg vil med det samme bestille nogle sutter til min lille søn på http://www.natursutten.dk 

/Søren

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi købte 2 natursutter til vores lille dreng for en måneds tid siden og det er vist den bedste støtte man kan give. Hvor er det dog tragisk at en sund virksomhed, der sælger gode produkter kan blive udraderet totalt på et falsk grundlag. Tror også lige jeg nævner natursutten.dk på Google+ og et par andre steder. Let's rock!

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig det er skræmmende.

Mens jeg så det fik jeg tanken om man ikke på en måde kan få stoppet at folk køber den avis så de kan smage deres egen medicin.

Det burde være nemt, behøves ikke engang finde på noget eller lyve, de har selv givet det bedste grundlag.
Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Olina:
Mens jeg så det fik jeg tanken om man ikke på en måde kan få stoppet at folk køber den avis så de kan smage deres egen medicin.

Jeg ser ingen grund til at gå ned på deres niveau. Jeg vil hellere promovere Natursutten fremfor at nedkæmpe Søndagsavisen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er det ikke en gratis avis? Det er det her...

Et mærkat på postkassen om at den er uønsket er vel også OK!

BH

Lars

Olina:
Enig det er skræmmende.

Mens jeg så det fik jeg tanken om man ikke på en måde kan få stoppet at folk køber den avis så de kan smage deres egen medicin.

Det burde være nemt, behøves ikke engang finde på noget eller lyve, de har selv givet det bedste grundlag.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)