Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvinde jordet af Søndagsavisen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok af sig selv, ovenpå denne udsendelse.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags media sjusk, er dybt kritisabelt,
desværrer er det nok ikke første eller sidste gang at en avis trykker en historie som er tvivlsom eller usand,

har fornyligt set en linende artikkel i VejleAmts folkeblad,
her blev virksomheden også "hængt ud" hvorefter man fandt ud af at der ikke var noget i historien,
man bragte så en dementi sådan 14 dage efter dybt inde i avisen i en 5cm*5cm rubrik.

man kan jo bare håbe at de tager ved lærer af det. og begynder at gøre deres arbejde ordenligt !

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke om man må dette på amino, men hun har en facebook side og der kunne vi jo give vores støtte ved at Like hendes side

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Alle kan lave fejl og det sker. Men FUCK hvor bliver jeg harm over at man trykker en historie omkring en rapport der er så usikker at man er blevet bedt om at slette den fra laboratoriets side.

Jeg bliver også rasende over at se hvordan de laver det dementi efterfølgende. Søndagsavisen er jo komplet idioter og meget ubehagelige mennesker. Når man laver en fejl der smadrer en anden person virksomhed og omdømme, skulle overskriften i dementiet på forsiden have været:

"Natursutten 100 % frikendt - Søndagsavisen beklager fejl"

Det skulle have været forsiden.

Til trods for man lige har smadret en person forretning og efterfølgende givet en vandet dementi, ja så skal man også lige prøve at jorde hende i rettet, i stedet for at erkende sin fejl og betale for den.

Jeg håber søndagsavisen får et link til denne tråd, så de kan se reaktionerne.

Jeg håber at både ledelse og medarbejdere er dybt flove over den her sag, og jeg håber medarbejderne internt har protesteret imod ham det fjols der sidder i detektor og forklarer tingene fra søndagsavisens side. Han er redaktør, han kunne have skrevet en klart dementi, i stedet for at skrive at resultaterne var blevet korrigeret.

Ja de blev korrigeret så natursutterne blev 100 % frikendt!!!!!!!!! Men det vil man ikke skrive, nej man holder sig til kun lige at skrive det man skal så man ikke erkender mere fejl end nødvendigt. Det vigtige er jo kun søndagsavisen og ikke den persons forretning man lige har smadret med overlæg. 

Beklager den skarpe tone, men jeg simpelthen slet ikke tage sådan en sag.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lige postet link til hendes facebook-side samt link til denne tråd på min G+ som er det eneste sociale medie jeg bruger.

Skriv her i tråden når du har slået hendes link op på de sociale medier du bruger, sammen med link til denne tråd.

Jeg håber virkelig der er flere der vil støtte op.

Det er blevet spredt overalt at hun sælger sutter med farlig kemi, lad os være med til at sprede at det var løgn og at søndagsavisen skrev det velvidende det ikke passede, fordi deres deadline var vigtigere end sandheden.

EDIT: Der var 280 likes på hendes facebookside her i morges, her 10 minutter efter jeg skrev på G+ er der 285, jeg håber flere vil støtte op.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Der burde lovgives om at dementier skulle have samme størrelse som original anklagen. Dvs. hvis man smider nogen på forsiden og kører 2-3 siders hetz, så skal man også dementere med en forside historie og 2-3 siders dementi. Det kunne måske få rendestens journalisterne til at tænke sig lidt om.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej "dementer er acceptable" istedet skulle man indføre erstatningsansvar. Så skal de stå inde for det de skriver ellers skal de betale. De spasser der skriver det urigtige lort skal bare betale!!!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Remydk:

Nej "dementer er acceptable" istedet skulle man indføre erstatningsansvar. Så skal de stå inde for det de skriver ellers skal de betale. De spasser der skriver det urigtige lort skal bare betale!!!

Men der skal stadig være plads til at mennesker kan lave fejl, ellers tør ingen skrive noget.

Men i denne sag skal de bare hoste op og lægge sig helt ned på knæ og sige undskyld, give hendes jordens største dementi og sende hende en kurv til jul.

Dette var nemlig IKKE en fejl. Søndagsavisen VISTE at oplysningerne ikke passede, men ville hellere overholde deadline end rette usandhederne.

Artiklen er det man kalder løgnagtig. Det er ikke en menneskelig fejl, men en helt bevist handling, hvilen redaktøren jo også indrømmer i interviewet. Før avisen gik i trykken viste de jo godt historien ikke passede.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)