Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af optaget domæne ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at købe et .com domæne som jeg kan se er optaget. Samme tid kan jeg se, at domænet ikke bliver brugt til en hujene fis. Ved ikke meget om web generelt, men er det folk som sidder og spekulerer i at købe visse domæner og holde på dem indtil en som mig kommer forbi og vil købe det?

Mit spørgsmål er altså: Hvordan finder jeg frem til ejeren af dette domæne, således jeg kan købe domænet? Og har i nogle råd til hvordan jeg spiller min kort klogest, således jeg får en så lav pris som mulig. 

På forhånd tak, Alexander P.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Der bliver solgt for millioner af $ aftermarket-domæner om året og ligesom i enhver niche hvor man kan tjene millioner, findes der professionelle, der udelukkende har fokus på at "finde" og registrere/købe domæner til videresalg. Så det kan godt være at lige præcis det domæne du ønsker, er ejet af sådan en professionel.

Jeg har været i domæne-branchen i mange år (siden sådan cirka år 2009) og stiftet min virksomhed diCEPT ApS i år 2009, som udelukkende fokuserer på domæne-branchen og domæne-konceptudvikling.

Hvis du PM mig hvilket domæne det drejer sig om, vil jeg gerne undersøge det nærmere (bl.a. i mit netværk) og komme med mit bud på, hvad du kan gøre og evt. hjælpe dig med at få fat i domænet.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)