Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lenovo ThinkPad T430s i5-3320M

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger du bærbare maskiner?

Kan du give mig et godt tilbud på en Lenovo ThinkPad T430s i5-3320M? Jeg kan godt vente et par måneder, hvis du ikke har den på lager i øjeblikket.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige igen, men denne gang tror jeg mere på en T430 - N1XH2MD.

Nogle gode bud? Eller nogen, der har erfaring med at importere sådanne maskiner fra udlandet?

Optimalt med dansk tastatur :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

det billigste sted jeg kunne var dette her sted 

http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=81&products_id=4629&osCsid=e465c885f64ee938e136a62a1de4ed47

ved ikke om det er samme men den ser billigere ud , jeg synes ligner den samme http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-thinkpad-t420-4180-id-6688641.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Tak for svaret. Du linker til en T430s, som er en anden model end den jeg leder efter på tidspunktet. Jeg ved jeg kan finde den på de angivne butikker, men jeg søger efter et godt tilbud.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hej Mikael.

Tak for svaret. Du linker til en T430s, som er en anden model end den jeg leder efter på tidspunktet. Jeg ved jeg kan finde den på de angivne butikker, men jeg søger efter et godt tilbud.

VH. GrN.dk

den model den er lidt billigere , jeg tror bliver svært finde et sted billigere end http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=4481

men man kan altid håbe at der en ,som har et rigtigt billigt tilbud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køber altid laptops i USA. Lenovo har tit udsalg hvor priserne så er nede på noget der ligner det halve af DK.

Man kan så købe nogle små klistermærker som sættes på tastaturet så man får æ, ø og å hvis man kan lide det.

Alternativt kan man købe et tastatur i DK men så bliver besparelsen så lidt mindre. 

Ved ikke om jeg når tilbage til Black Friday i næste uge, men der er helt sikkert gode tilbud, øv.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne en Lenovo Thinkpad W530 i7 Quadcore med 32 GB ddr3 ram evt. være noget? Den er 2 mdr. gammel, men bruger den ikke rigtigt .. Vist nok en ret ond maskine ..

Mvh
Martin

Fra Lundby
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal din 2 mdr gamle maskine koste Martin

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at komme med et bud i indbakken. Det er en jeg har fået .. Ved den koster pænt meget, men har ingen ide om hvad jeg kan forvente ..

Mvh
Martin

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan i alverden får man sådan en pc ? :) 

Ren nysgerrighed :D

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)