Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min rabatkode side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Fra  iclick.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil være super glad hvis i gad skrive lidt feedback på mit projekt. iclick.dk - Et klik fra rabatkoder
Siden er bygget op i Joomla, hvor vi har tilpasset det vores behov, via K2.
Vi har brugt en del tid med Sh404sef
Det er en affiliate hjemmeside 

Ting i gerne især må fokusere på:
1: Loader den for langsomt ?
2: Synes du søge funktionen virker optimalt ?
3: Er title på en af url iorden eller mangler der noget ? 

Vores målsætning: At blive en af de førende rabatkode sider i Danmark

Send gerne en privat besked hvis i gerne vil have delt jeres side med en kode

Ser frem til at høre jeres mening

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler der en banner i toppen?

Under topmenuen får jeg et stort sort felt, med en cirkel som kører rundt, som om at den er ved at loade

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres side loader rimelig fint - intet at komme efter der...

Søgefunktionen på siden virker også fint - URL'erne og titlerne ser dog ikke optimale ud, når man bruger jeres søgefunktion

Nogle andre fif, som jeg mener siden godt kunne bruge, er farver og symmetri mht. til jeres menuer og bokse
Den grå farver bliver lidt for kedelig, da den er meget dominerende og så er jeres menuerne og bokse heller ikke helt symmetriske med resten af sidens indhold

Ellers flot hjemmeside og spændende koncept - alt held og lykke herfra! Wink 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Om jer siden kan jeg ikke finde på siden , det er en klar fordel i forklare mere om dette her koncept på siden

menuen er lys og der skrevet med en lys skrift type i menuen derved er den ikke let at læse .

social medier god ide med google plus  på siden også .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1753
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden køre ikke vildt hurtigt lidt ala Amino.dk Wink

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal nok kigge mere på loadhastigheden.

Sammenlignet med de fleste andre websites loader siden langsomt når man loader forsiden og også når man klikker ind på en underside. Det kan gøre at flere brugere forlader siden fordi de bliver utålmodige.

Mvh. Ken

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg prøvet med andre browsere, hvor jeg kan se topbanner, men jeg kan ikke se baneren i explorer

Knapper og tekst er list anonym/kedelig hvor banner i top og bund virker som en voldsom kontrast. Jeg savner mere harmoni på siden

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

djkassen:
Vores målsætning: At blive en af de førende rabatkode sider i Danmark

Findes der nogle førende i øjeblikket?

På hvilken måde er det en affiliate side? Skal man både give rabat og have et affiliate program for at kunne være med?

Fra København
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Fra  iclick.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bryld - Vi vil igang med at se om det er et gennerelt problem med Internet Explorer. Har du nogle gode ideer til hvordan vi kan skabe den ønskede symetri ?
Kevin Ørnskov - Vi vil i weekenden kigge på vores symetri her i weekenden, samt kigge på url titlerne. Har du også nogle gode til hvordan vi kan forbedre symetrien ?
Michael Christiansen - Vi overvejer at lave en blog på siden, hvor man kan følge med i updates omkring siden samt lave en om os side
Linkcentralen.dk - Hehe vi må arbejde mere på den speed der
Ken Schultz - Tak for den feedback, den er vi glade for. Vi håber det kan øge vores indtægt ved at give den endnu mere speed :-)
Ole Thorup - Vi tjener vores penge på at du enten er oprettet ved partner-ads eller en af de andre service udbydere. Du må gerne sende en besked hvis du har en rabatkode du gerne vil have os til at dele

Ser frem til endnu flere brugbare svar :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

djkassen:
Henrik Bryld - Vi vil igang med at se om det er et gennerelt problem med Internet Explorer. Har du nogle gode ideer til hvordan vi kan skabe den ønskede symetri ?
Kevin Ørnskov - Vi vil i weekenden kigge på vores symetri her i weekenden, samt kigge på url titlerne. Har du også nogle gode til hvordan vi kan forbedre symetrien ?

Jeg kan ikke fortælle dig præcist, hvad der skal laves om, det vil en webdesigner helt sikkert være bedre til.
Men jeg syntes at siden generelt er for neutral i forhold til de dominerende bannere

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)