Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino! Jeg søger et længervarende partnerskab til at starte en virksomhed op helt fra bunden. Målet er at samle et ambitiøse team, hvor alle med hver deres spids kompetencer, vil være med til at skabe værdi i virksomheden.
Kort og godt skal virksomheden differentiere sig ved at producere høj kvalitets produkter til nogle uhyre skarpe priser. Dette kan kun lykkes, hvis vi stort set selv står på hele værdikæden, dvs. fra producent til salg til slutbrugeren. Vi cutter dermed detailhandlerne, som ofte tager 50% i avance, hvilket giver en unik konkurrencefordel. Man skal være indstillet på at arbejde gratis, indtil virksomheden begynde at tjene penge. Hvis du gerne vil vide mere og måske er interesseret i at være en del af dette team, så tøv da ikke med at skrive...
Fra København
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Gill Frank Freelancer Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Ikke en dårlig ide men hvilken produkt snakker vi om?

Jeg er grafiker og lave af og til 3D til kunder.

Måske starten skal være en grafisk beskrivelse af produktet så vi kan vise det frem til potentiale kunder.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg følger lige med her engang :)

Fra København
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Gill Frank Freelancer Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter lige med her også...

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Mads kan du fortælle lidt mere om dig selv og hvad du er god til ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP.

Kan bedst lide at holde det lidt hemmeligt, da indlæggene kan læses af gud og hver mand... Men man kan ikke sende privat beskeder til dig? 

Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere om produktet, hvis det interessant - kunne det godt være muligt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Nørgaard:
Kan bedst lide at holde det lidt hemmeligt, da indlæggene kan læses af gud og hver mand... Men man kan ikke sende privat beskeder til dig? 

Sorry, men jeg har lidt svært ved sådanne kommentar som ovenstående! Synes det er lidt useriøst! Hvis gud og hver mand var interesseret og du blot skal have en privat besked - kan gud og hver mand så ikke bare kontakte dig der, virke interesseret i din idé, og så bryde med dig efter at have fået viden????

Mistro kvæler idégenerering og partnerskaber!!! Sådan er det bare! Og hvis man blot lufter idéerne i en smal beskrivelse, er det alligevel de færreste, der kan udnytte det, da disse ikke kender de tekniske viden bag!

Hvis du søger en bestemt partner, så fortæl derfor om idéen, så du kan afgrænse de bedste kompetencer! 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også gerne høre lidt om din baggrund og dine kompetencer. Forståeligt du ikke vil ud med ideen på et åbent forum.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)