Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets tillader ikke prise ex moms?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lige fået min kortaftale med Nets i hus efter en sej kamp omkring fremstilling af priserne i shoppen.

Sagen er at vi henvender os til primære erhvervskunder men udelukker ikke private fra at handle hos os. Da erhverv er vores primære målgruppe ville jeg vise priserne ex moms, med teksten ex moms. Men for at få aftalen med PBS så var det et must at alle priser skulle angives incl moms, Kan det passe, og hvad kan jeg gøre for at få vist priserne både med og uden moms i min shop (Prestashop)

Håber der er en der kan hjælpe.

Mvh

CWN

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte på om det kunne være en mulighed at lave noget ala pris: 100 kr (125 inkl. moms) hvor prisen skal stå? Så er begge partner jo blevet gjort bevist om prisen med og uden moms :-)

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lovgivningen der er skruet sådan sammen.
Så snart du handler med bare en privat kunde, så skal kunden oplyses den faktuelle pris, hvilket vil sige inkl. moms.
Så det er ikke noget Nets har bestemt, men sådan lovgivningen for nethandel forskriver.

Og den løsning du efterlyser, det er også den mange benytter sig af, når de har kunder i begge segmenter.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Eik Emil Christensen:
Tænkte på om det kunne være en mulighed at lave noget ala pris: 100 kr (125 inkl. moms) hvor prisen skal stå? Så er begge partner jo blevet gjort bevist om prisen med og uden moms :-)

Hej Eik Emil.

Ja det er præcis det jeg søger. Ved du hvordan man laver det i presta?

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris :

Eik Emil Christensen:
Tænkte på om det kunne være en mulighed at lave noget ala pris: 100 kr (125 inkl. moms) hvor prisen skal stå? Så er begge partner jo blevet gjort bevist om prisen med og uden moms :-)

Hej Eik Emil.

Ja det er præcis det jeg søger. Ved du hvordan man laver det i presta?

Lyn hurtig søgning, så får jeg dette fra prestashop's forum: http://www.prestashop.com/forums/topic/128287-display-product-price-with-and-without-tax/ om det lige virker eller hvordan, det ved jeg ikke helt endnu men det er måske værd at forsøge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)