Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligt at tjene penge på billeder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har nu fundet en række Stock hjemmesider, hvor man kan "sælge" sine billeder. Men jeg tænkte lidt, om der var andre muligheder for at tjene en skilling på sine billeder? Jeg tænkte på en side hvor kunder kunne efterspørge et bestemt billede, hvor en evt. fotograf så kunne komme med sit bud?

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad jeg hører, tjener du ikke en skid på de hjemmesider du taler om.

-Jeg ved, at en del fotografer tjener penge på at tage produktbilleder af produkter til webshops osv. Dog skal disse være i ret høj kvalitet (Går jeg ud fra)

-Ellers så søg lidt rundt på nettet, kan være der er nogle (måske her på amino), der søger billeder til det ene eller andet!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må da gerne tage nogle fede billeder og sætte ind i et tillykke kort, så skal jeg da nok betale dig 1 krone stykket. Det sagt så kan du åbne et bureau, hvor du sælger dig selv og dine kompetencer.

Vis hvor god du er til at tage produktfotos med setup, eller fx. protræt billeder.

Det vigtigste er i hvert fald at have en portfolio på sin hjemmeside der viser, hvor en kanon god fotograf man er!

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som praktisk talt alt andet handler det om hvor dygtig man er til at ramme det som markedet efterspørger. Du kan tage verdens flotteste billeder, men hvis der ikke er nogen der mangler dem så bliver de ikke solgt.

Hvis man vil leve af sælge stock fotografier online er der hård konkurrence, da det er forholdsvis nemt at købe et kamera og tage et par billeder. Med den rette indsats er jeg dog ikke tvivl om at det vil kunne lade sig gøre at tjene gode penge på at sælge fotografier og især illustrationer online.

http://freelanceswitch.com/money/how-i-make-2000-every-year-without-doing-very-much/

Der skal dog opbygges et super portfolio og ud over det bruges en masse tid på at uploade, tagge og markedsføre ens profil.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)