Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan får jeg mere gang i salget af dette vidunder produkt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg har eneforhandling af dette produkt i hele europa og asien, og mangler at få mere gang i salget end til private fra hjemmesiden, har både solgt til italien og tyskland og norge og sverige, men kun privat.

hvem kan hjælpe uden det koster en bondegård

se mere info omkring produktet på

www.wristease.dk

med venlig hilsen

 

thomas madsbjerg

wristease

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

uden koster en formue så er det også vigtigt laver en del selv om det social aktive eller andet så må i fordele arbejdet lidt

få en god video på siden en god ide

få social medier på siden google plus , facebook og twitter

få en presse meddeles ud om siden

få skrevet løbende mere tekst på siden

være aktive eksempelvis på amino.dk

gode råd er der i disse her tråde  http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok tage fat i nogle af de bloggere der skriver om sundhed og vælvære. Og så ville jeg få sendt noget pressemateriale ud.

Hvis du har eneforhandling, så skal du vel også have sat nogle forhandlere i gang? Der burde være rigeligt at tage fat på :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre siger, så få det ud til nogle flere. Prøv evt. at få din hjemmeside til at blive "kendere", så der er flere der kommer til at kende til produktet.

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Få det testet af en fag person indenfor musse skader...

Fra Hamborg
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit produkt koste omkring 150 kroner, hvis jeg køber det som privatperson. Som jeg forstår det vil du gerne sælge det til erhvervskunder. er dit mål at erhvervskunderne skal købe produktet med henblik på vidresalg? Hvis dette er tilfældet hvad er så din pris? jeg tror at der er mange helsebutikker, sportsbutikker, genoptræningscentre osv, der kunne have interesse, tag kontakt til dem giv dem en god pris så skal det nok komme.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

tak for jeres svar.

 

ja vi har retten til hele europa og asien, og jeg har en igang i australien, men også svært for ham at komme igang.

produktet er simpelt,og det virker utroligt godt, har solgt til at stor virksomhed. men mest private, og jeg har været i kontakt med en indkøbt forening for en kæde af kontor forsyning, de havde en på kontoret som havde problmer med håndleddet og hun gav den store roser, og de var helt med på ideen, men sælgerne meldte fra fordi produktet var for billigt og de mente ikke de kunne tjene nok på det i forhold til indsatsen, og det forstår jeg ikke, fordi hvis jeg havde en stor aftager ville et sæt ligger på 100 og de kan sælge dem ud til 250 kr.

og det burde næsten sælge sig selv, istedet for en mousetrapper til 1-2000 kr. kan de nøjes med 250 kr. pr medarbjeder, den fylder ikke på skrivebordet og den virker

 

håber i har nogle der kan hjælpe med hensyn til hjemmesiden, jeg er selv en klovn til facebook osv og presse medddelser

 

håber på god hjælp

 

på forhånd tak

 

skriv til varerpartier@gmail.com

hilsen

 

thomas

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Som en måske interesseret til jeg tillade mig at stille nogle spørgsmål.

Er det OK?

Du skriver på hjemmesiden:

Hvordan opstår en museskade?

En museskade opstår fordi håndleddet bliver udsat for gentagne belastninger, i form af et unaturligt ”knæk” i håndleddet, som man ofte får når man arbejder med mus og tastatur.

Jeg er ikke uenig; men hvilke videnskabelige artikler har du at støtte dig op af?
Indsæt gerne links.

Hvilke referencer har du?

Hvem har prøvet dem og bruger dem fortsat?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan skrive en artikel om emnet på min hjemmeside newsee og lave et link til din hjemmeside.  Hvor jeg så smider et link til artiklen på relevante forumer :) 

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

det må du gerne, det ville være allertiders,

 

på forhånd tak

 

thomas

www.wristease.dk

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)