Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en butik med mobil tilbehør eller bolig indretnings tilbehør?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er, 

Jeg skriver dette indlæg, fordi jeg er på jagt efter butikker eller webshops som sælger tilbehør til mobil telefoner og bolig indretning, som kunne tænke sig at være en del af en online mersalgskanal. Den korte præsentation af projektet er at vi samler x antal butikker online, ja man kan kalde det en halv miinto, men jeg vil dog sige at vi tager stor afstand fra at sælge tøj! Det vil vi på ingen måde have fokus på. Vores side ranker i top ti på de produkter/leverandører som vi er på jagt efter nu, derfor ved vi med en større indsats og flere produkter og butikker vil vi kunne leverer et endnu bedre resultat. 

Man skal dog være indstillet på at der stadig er nogle enkelte børnesygedomme, da siden har været online i 1 mdr. Men som udgangspunk er i kræft vækst allerede, vi har kørt mere end 150 ordre igennem siden start. Nu tænker i sikkert hvad koster det.. Det er naturligvis gratis, men som leverandør skal man være opmærksom på at du skal påregne fragten i produktets pris, da vi påligger et fragt gebyr men det er det som skal holde vores omkostninger. Derfor sælger du en varer for 150 Kr. incl. fragt. Får du også 150 Kr. incl.fragt udbetalt. Ingen skinger i valsen der. Men hensyn til markedsføring, har vi nogle dygtige samarbejdspartnere heriblandt TradeDoubler, Google AdWords (Danmark). Vi køre allerede i konceptet i Sverige, dermed vil det også være muligt for jer at sælge igennem vores svenske hjemmeside, hvor konceptet allerede er betydeligt større og har været online endnu længere tid. 

Kunne dette være interessant? og er det noget i kunne tænke jer at hører mere om, må i meget gerne kontakte mig pr.PM og lad os tage en dybere dialog. 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Tager I også onlinebutikker med der kører igennem affiliate netværk, hvor I så f.eks. får en provision for de salg I skaber?

Hos Partner-ads har vi mange butikker indenfor de områder du beskriver, f.eks. bolig indretning, brugskunst o.l. samt tilbehør til mobiler. Og de tilbyder typisk en provision for de salg du skaber.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken, 

Tak for din henvendelse. 

Hvis sådan en aftale skulle laves skulle vi ud i noget tredjemands aftale. Da vi gerne vil have produkter på siden, men hvis det er muligt for os at f.eks. oprette et tyve produkter fra den pågældende shop, så vil det være muligt at gøre ja. Men hvis det er fordi vi skal sende forbrugerne videre til en helt anden side hvor de skal gennemføre et køb, vil det ikke leve op til vores koncept. Hvis kunden ønsker at købe 2 covers fra en helt anden butik samtidig, hvis du forstår hvad jeg mener. Men du skal være velkommen til at kontakte mig på nærmere dialog: forhandler@winco.dk 

Pft. :-) 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille bonus information, vi har pr.d.d. rundet 200 ordre. I er stadig meget velkommen til at kontakte mig hvis det kunne have interesse for jer, at sælge igennem vores koncept. send mig en mail.: forhandler@winco.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de mange henvendelser. Det er absolut noget vi kan bruge til noget :-). Husk vi lukker aldrig for folk med interesse, vi kan altid bruge flere samarbejdspartnere. Vi glæder os til at høre fra dig -rigtig god søndag! 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

VVS artikler og hårdevidevarer er også meget velkommen nu. Specielt tilbehør til badeværelset og køkkenet.

Tilmeldt 23. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej må jeg vide hvilken hjemmeside det er, fordi jeg har en mobilhjemmeside som vil få gavn har i pt 100 ordre pr måned igennem min hjemmeside og måske vil jeres koncept booste mine ordre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)