Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe kød online?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er netop igang med at starte en virksomhed op, med henblik på salg af kød online. Jeg kunne godt tænke mig at høre om i kunne finde på at købe kød fra sådan en side.

Det jeg ser som den store fordel er at jeg faktisk kan lave kød i bedre kvalitet og friskere end i supermarkedet, uden at det bliver dyrere end en ringere kvalitet i supermarkedet. Grunden til dette er at jeg kun indkøber det kød jeg har solgt, jeg har altså INTET spild. Det foregår på den måde at man har indtil søndag til at bestille, og om torsdagen vil man så kunne få leveret sit kød. Kødet bliver leveret ved hoveddøren og det meste er vacuumpakket i portioner, således at det er klart til at blive smidt i fryseren, hvis man har bestilt mere end man lige umiddelbart kan spise indenfor de nærmeste dage.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om det ville være noget i ville benytte jer af, og om i ville kunne finde på at bestiller for foreksempel 500, 1000, 2000 kroner eller mere ad gangen. Eventuelt kunne man dele fragten med naboen, og på den måde lave en stor ordre.

 

men hvad siger i?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ung købte jeg frosset kød fra et postordrefirma.
Det var noget med, at man kunne få uge-pakker og månedspakker.

Nu er jeg kræsen og kigger grundigere på, hvad jeg putter i munden, og kan godt lide at handle fra dag til dag.

Men selvfølgelig er der et marked - især, hvis du konkurrerer på pris.

Jeg tror ikke, der er et marked, hvis du konkurrerer på kvalitet, med mindre du har mulighed for diverse certifikater - f.eks. Ø-mærket.

Hans 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt finde på at købe kød på nettet, men det skal være godt Big Smile
Vi køber jævnligt kød i lidt større mængder ved slagteren. Nogle gange en 1/4 kalv. Hakkekødet er gjort klar i ½ kg stykker, og alt er skåret ud så det er nemt. Vi køber gerne for 800,-  – 1000,- og ca. for 4500,- for den kvarte kalv.
En idé kunne være at gøre det hele klar i optioner til 2,3,4,5 eller 6 personer, så det er lige til at smide i fryseren

 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Selv tror jeg ikke at konkurrence på pris er vejen frem. Jeg vil aldrig kunne konkurrere til de priser som fx. Bilka kan køre kampagner til. Men jeg kan lave det til mindst den samme pris som deres udsalgspris, og så vil jeg kunne lave en bedre kvalitet på kødet, ligesom jeg kan garantere at fx. hakket oksekød ikke er hakket af koteletterne fra dagen før, men er hakket af helt frisk kød.

Diverse internet undersøgelse viser faktisk at 75 % af folkd er handler online gør det fordi det skal være nemt, mens kun 25 % nævner prisen som parameter

men tusind tak for dit input :)

mvh

Simon Jakobsen

www.madkammer.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Lige præcis det du nævner med at alt skal være pakket og klart i små portioner, sådan at man ikke selv skal stå og døje med det.

Det bliver også sådan at selvom man køber vores pakke med fx. 5 kg hakket okskød, eller 20 koteletter, så bliver det pakket i pakker med 500 g hakket oksekød, og 4 kotelletter i hver pakke. Det skal være nemt

 

tak for dit svar

mvh

Simon Jakobsen

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan bliver det leveret ? jeg tænker skal det ligge på trappestenen til folk kommer hjem fra arbejde ?

Men hvis kvaliteten er i top skal det nok lykkedes for dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vespa

Det mest normale for andre firmaer er at de leverer i løbet af natten, sådan at det står klar foran folks dør om morgenen, så folk bare lige hurtigst selv smide det i køleskabet eller direkte i fryseren. Men i starten kører jeg med et begrænset geografisk område, og derfor kan jeg levere mellem klokken 16.00 og klokken 22.00 om aftenen. Om folk så vil være hjemme eller ej til at modtage, det er ens eget valg, men man har muligheden. På sigt vil jeg måske også af logistiske årsager blive tvunget til at levere i løbet af natten.

Varerne bliver leveret i isolerede kasser med et køleelement ilagt, således at de faktisk kan stå udenfor køleskabet i op til 24 timer uden at bryde kølekæden.

Hvis du tænker på en indkøbstur i Bilka, så prøv at forestille dig, hvor lang tid der går fra du tager dit kød i køledisken, til du har handlet færdigt, stået i kø ved kassen, betalt for dine varer, pakket bilen, kørt hjem, pakket ud og lagt varerne på køl igen. Mit gæt er at der i gennemsnit går omkring en time, hvor varerne bryder kølekæden. Det undgår man også ved at bestille online, og få leveret ved døren.

 

hilsen Simon Jakobsen

www.madkammer.dk

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, det bliver svært - jeg tror, der er mange, der synes det er mærkeligt at købe friske madvarer på nettet. Men det kan der jo blive ændret på.

En ting jeg tror, du ville kunne få kunder på, er hvis du kan skaffe fx kobekød til en attraktiv pris - mig bekendt er det ikke noget, der lige ligger på hylderne i supermarkederne, og det er blevet ret kendt. Jeg kan huske, at for noget tid siden havde en nærliggende slagter fået noget hjem til 600 kr pr. bøf, det blev revet væk. Hvis det er noget "ekstra godt" eller "specielt" kød, som er brandet, forstår folk nemmere, at der er kvalitet - end hvis det bare er normalt kød. En anden mulighed kunne også været noget kød som det MASH har, hvor det er tørret i 90 dage - det er virkelig lækkert, men jeg ved ikke, om det kan købes til hjemmet, eller om det bare er noget, de har. Kort sagt er mit forslag at prøve at få fat i nogle af de ting, som man ikke bare lige kan købe i det lokale supermarked.

Held og lykke!

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

det er bestemt nogle interessante betragtninger du har gjort dig. Heldigvis for mig er min leverandør rimelig stor, og jeg kan nemt skaffe kød som har hængt til modning i 90 dage.

Men ja Kobe kød, kunne være fint nok for ligesom at vise at man har det. Om der er salg i det...hmm jeg tvivler lidt. Det er meget meget dyrt. Problemet er også jeg skal finde en leverandør som kan garantere at han ALTID har Kobe-kød , ellers bliver mine kunder slemt skuffet, hvis de tror de har bestilt noget, men jeg så ikke kan levere

 

tak for dit indlæg, jeg noterer dine betragtninger

mvh

Simon Jakobsen

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger jævnligt gris og ko, så det er ikke ukendt.

Men hvordan vil du differencere dig fra gris og ko, hos dem kan du næsten ikke undgå at få fri fragt, så på det parameter er du allerede bagud på point.

De pakker jo også på samme måde som du har i sinde.

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)