Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe kød online?

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sunbao

Så vidt jeg lige kan se, så har de kørt i noget tid, i starten vil der ikke være mulighed for fri fragt hos mig. Og helt ærligt så er fri fragt kun et ud af 100 parametre man kan adskille sig på. Når alt kommer til alt, så er det vigtigere at de priser og produkter jeg smider i min shop er bedre end deres. Det er heller ikke sådan at der kun er plads til en online slagterbutik. Det visuelle udtryk, og brugervenligheden på sitet tæller i min optik også mere. Med tiden og når jeg har prøvet konceptet af, og set hvad der er af muligheder økonomisk, så vil jeg også være villig til at kigge på fragten. Så det er jeg egentlig ikke så bekymret for. Jeg starter som sagt op på et geografisk afgrænset område, og jeg har den fordel at jeg via nogle andre aktiviteter, som kører i forvejen har muligheden for at udbrede kendskabet lokalt, og på den måde opbygge en base.

tak for dit svar

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Lige præcis det du nævner med at alt skal være pakket og klart i små portioner, sådan at man ikke selv skal stå og døje med det.

Det bliver også sådan at selvom man køber vores pakke med fx. 5 kg hakket okskød, eller 20 koteletter, så bliver det pakket i pakker med 500 g hakket oksekød, og 4 kotelletter i hver pakke. Det skal være nemt

Det vil være en god idé hvis man kan vælge forskellige pakke størrelser.
En anden ide er at vedlægge opskrifter, så hvis man køber 5 pkk koteletter, medfølger der 5 opskrifter på koteletter.
Jeg tror også at du skal satse på gourmet kød. Ikke nødvendig vis økologisk, men gå efter den gode smag Big Smile 

Når vi køber hos slagteren, bestiller vi 2 dage i forvejen og bruger mindst 1 time på afhentningen. Den time kan jeg godt bruge på noget andet.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bryld:
Det vil være en god idé hvis man kan vælge forskellige pakke størrelser.
En anden ide er at vedlægge opskrifter, så hvis man køber 5 pkk koteletter, medfølger der 5 opskrifter på koteletter

Hej igen

Du mener altså det kunne rart at man havde muligheden for at vælge mellem at få det pakket i 0,5 kg, 1 kg, eller bare en 5 kg pakke?

mvh

Simon Jakobsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg har selv ideen i hovedet da jeg til dagligt arbejder som slagter og har nogle rigtig attraktive domæne til præcist det formål som din ide går ud på.

Jeg har er spørgsmål, hvad med opskæring, lokaler og godkendelse, kræver sku en helt del :/

Jeg har overvejer at starte op kun med vacum pakket kød, så alt bliver leveret ude fra og så lave en slags storkøbs slagter ?

Men lad mig hører fra dig ;-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Du mener altså det kunne rart at man havde muligheden for at vælge mellem at få det pakket i 0,5 kg, 1 kg, eller bare en 5 kg pakke?

Prøv at sætte dig i din kundes sted. Det skal være nemt :-)

Vi har tre børn, og den ældste har en kæreste som ind i mellem bor hos os. Omvendt er den ældste også hos kæresten.

Det vil sige at vi i det daglige har behov for pakker til 4,5 og 6 personer.

Andre familier har andre behov. f.eks  to voksne

Det ville være rigtigt smart hvis jeg kunne bestille f.eks. en pakke med 4 kotteletter á 15o g, og en pakke med 5 kotteletter á 175g, 5 pakker hakket oksekød á700g, 2 pakker medister á 800g

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Ja det er kæmpe benarbejde der skal laves før du er ordentlig oppe at køre. Med hensyn til lokaler er jeg så heldig at mine forældre i forvejen ejer nogle godkendte køkkenfaciliteter. Men bare det at få det igennem fødevarestyrelsen tager en evighed.

Med hensyn til en storslagter, så forholder jeg mig skeptisk. Jeg er bange for at konkurrence på prisparameteren som det eneste gør at det ikke er besværet værd. Når jeg har snakke med mine leverandører, så har de alle sammen sagt at de kan sagtens pakke det for mig, men så bliver prisen også derefter. Deres produktionsapperat er gearet til at håndtere mange enheder, og lige så snart vi ikke snakker flere hundrede eller tusinder enheder af gangen, jamen så stiger prisen + plus at de har nogle standard emballager som de skal holde sig til. Hvis jeg istedet vælger at få det hele i nogle store pakker og selv pakke det videre i de størrelser KUNDEN ØNSKER, så vil det faktisk prismæssigt blive det mest attraktive. Det giver mig samtidig også muligheden for selv at få sat mit navn, og mærker på produkterne.

Det vigtigste for mig, det er at de varer jeg leverer, de skal satme være iorden, ellers kan jeg lige så godt lade være. Og jeg tror på devicen om at pris og kvalitet går nogenlunde hånd i hånd. Jeg kan ikke købe godt kød billigere end andre slagtere, men jeg kan til gengæld nøjes med at bestille lige nøjagtig den mængde jeg skal bruge, og det er penge værd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ser pointe. Jeg tror lige jeg skal få snakket med mit webbureau, for at se, hvordan vi kan få det lagt ind på siden, på en smart måde :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dette er en fantstisk ide, og jeg arbejdede faktisk med en som ville importere vildt fra Polen og Czech til Skandinavien. Du skulle overveje dette. Der var enorm interesse for det, men saa fandt han paa noget andet.

Du er velkommen til at kontakte mig, da jeg er i Polen og har stadig kontakterne.

mvh

Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Thomas

Interessant, men som ny i faget, er det ikke lige mit første fokusområde. Der er også en masse krav, når man lige pludselig skal til at importere kød til Danmark. En gang ude i fremtiden, når jeg har testet konceptet af, kunne det være jeg fik arbejdsmæssigt overskud til at give mig i kast med det. Så vil jeg helt sikkert annoncere herinde efter en samarbejdspartner.

tak for buddet

mvh

Simon

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

hej Thomas

Interessant, men som ny i faget, er det ikke lige mit første fokusområde. Der er også en masse krav, når man lige pludselig skal til at importere kød til Danmark. En gang ude i fremtiden, når jeg har testet konceptet af, kunne det være jeg fik arbejdsmæssigt overskud til at give mig i kast med det. Så vil jeg helt sikkert annoncere herinde efter en samarbejdspartner.

tak for buddet

mvh

Simon

 

Men ikke uinteressant for dine kunder. Vi får også vildt hos jægere.

Jeg forstår udemærket at du vil satse på basisforretningen :-)

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)