Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe kød online?

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

haha, ja det var måske lidt for direkte fra marken til køleskabet.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon nu læste jeg lige debatten igennem og syntes ikke jeg kunne finde ud af hvordan og hvorledes du ville gøre med de køle kasser.

Beholder kunden bare dem eller hvordan og hvorledes med afhentningen af dem ?

Kan forstille mig at det godt kunne blive dyrt hvis ikke det blev afhentet igen.

Mvh Mike D. Jensen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike D.Jensen:

Hej Simon nu læste jeg lige debatten igennem og syntes ikke jeg kunne finde ud af hvordan og hvorledes du ville gøre med de køle kasser.

Beholder kunden bare dem eller hvordan og hvorledes med afhentningen af dem ?

Kan forstille mig at det godt kunne blive dyrt hvis ikke det blev afhentet igen.

Mvh Mike D. Jensen

Det kan Simon starte en ny tråd på.

Emnet i denne tråd er om vi vil købe kød online

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej Simon og Michael..

Jeg vil lige give mit besyv med på denne afdeling, særligt fordi at Gris & Ko også er blevet nævnt.

Simon. Udover at du har konkurrence i form af de nævnte butikker, så har du også lige DubLi som du skal besejre.

Alle Business Associates hos DubLi (Vil tro vi er omkring 600 styks rundt omkring i Danmark) Kan sælge kød hos Gris og Ko.
Køber de det igennem DubLi's portal, vil de spare yderligere 5% på Gris og Ko som GRATIS medlem. - Det er altså kunden som får besparelsen.
Et VIP abonnement giver yderligere 7% i årligt rabat, og koster 150 kr. om måneden.

Godt nok er det MLM, men det er stadig en vigtig faktor, for det vælter ind med nye BA'ere rundt omkring i Danmark.

Ikke fordi jeg vil skyde din idé ned, jeg syntes selv at dagligvarer på internettet er genialt. Dog mener jeg at man skal have så mange informationer som muligt, før man kaster sig ud i det. Så her har du mine 25 øre :)

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg vil gerne købe køb online - og har gjort det flere gange. Som jeg ser det, er din udfordring leveringen. Det er afgørende at transportudgiften for både kunden og dig, er relativ lav. Hvis du selv kører rundt med dine kasser, er dit salgsområde vel relativ småt og dermed får du svært ved at udvide din forretning. Så du må tænke meget over leveringen, da jeg tror det er af afgørende betydning for din succes.

Du kan helt sikker sælge dine produkter, især hvis du har en god kvalitet, og holder hvad du lover. I min familie køber vi pålæg i Skagen, vildt i fra Klosterheden, kød fra Årstiderne og Slagter Lund i Middelfart. Så når folk keder din kvalitet, og er tilfreds, så vender de også tilbage til dig. Du vil let kunne konkurrerer med supermarkederne i Danmark.

Til dem der mener frosset kød smager af mindre end fersk køb; der er overhovedet intet videnskablig belæg for denne påstand - så det er måske mere ens tro der spille ind her. Jeg har besøgt en del tre stjernede Michelin-restauranter som serverer køb som har været frosset - og har aldrig hørt om nogen der kunne smage det.

Personlig vil jeg 10 gange hellere have en frosset bøf af fransk charolaiskvæg end en frisk dansk bøf fra en udtjent malkeko. Nå, men det er jo smag og behag.

Nok om det, men jeg tror på din idé, Simon.

Held og lykke med den.

Vh Kristian

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jo være det var alt afgørende for om jeg ville købe kød online. Hvis jeg nu skulle betale pant af kassen og derfor blev nød til at forsætte med at købe kød for at komme af med kassen igen.

Jeg ville personligt ikke ønske at betale pant for en kasse. Hvis det er muligt at få nogle engangs kasser som holder kulden alligevel så kunne jeg helt klart være en af dem som købte kød online :)

Håber at denne besked har lov til at være i tråden for henrik :) ( det gas )

 

Rigtig god aften.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

hurtigt svar:)

kasserne er engangskasser, som kunden selv kan beholde eller smide ud bagefter. Af hygiejne hensyn kan vi ikke bruge kasserne igen.

Prisen på kassen er dækket ind fragten, hver kasse vil koste omkring 25-30 kroner i emballage, som jeg får dækket delvist via fragtgebyret

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Se allerede der blev jeg mere onlinekød køber, jeg forventede en halv nusset genbrugs kasse med måske et afknækket hjørne :)

Men der kan man jo bare se :)

Dejlig projekt du har gang i, hvis du har troen på det syntes jeg bare du skal hoppe i krig, og evt se om du kan få nogle firmaer med noget firma kød ordning så de kan få leveret samlet på jobbet og spare nogle dollars

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Tak for dit svar.

jeg ser det ikke som min mission at besejre Gris & Ko, eller jer Dubli'er.

Jeg må indrømme at jeg faktisk ikke er særlig vild med ideen omkring MLM. Jeg synes det er markedsføringsområde som ligger på kanten af god skik i de fleste tilfælde.

I will survive :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Shhh Mike Smile

Den del er faktisk allerede sat i værk, således at når folk får fri, tager de lige kassen under armen og ind i køleskabet, eller i fryseren med det. Men det var nu meningen det skulle være lidt hemmeligt i starten. Det er faktisk på det område at jeg forventer at kunne hente langt den største del af omsætningen

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)