Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er siden for lille i bredden?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu udarbejdet min egen side, bulldesign.dk. Men efter at have set den dybere synes jeg bare siden er for lille. Den er 940px i bredden.

Hvad synes i?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er fin, og nogen gange ligefrem at foretrække med en lidt smallere side, som jeg synes kan være nemmer at overskue

 

mvh

Simon Jakobsen

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hver sin smag.

Måske skulle jeg forstørre slideren i højden.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din hjemmeside er er utrolig fed, og jeg ville i hvert fald ikke blive skræmt væk!

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

940px er da en fin størrelse?

Amino, eb, tv2 og masser andre sider ligger omkring i breden. Og mig bekendt er det optimalt, for at tage hensyn til folk med lav opløsning. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bull.

Bredden på hjemmesiden fejler skam intet. Rigtig mange hjemmesider bruger samme størrelse inklusivt min egen side: Fotology.dk

Jeg vil dog påpege, at i det du har utrolig mange forskellige ting på sin side, så kan det virker en smule låst, altså at siden virker mindre end den i virkeligheden er.

Fortsat god lørdag

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Jeg har nu udarbejdet min egen side, bulldesign.dk. Men efter at have set den dybere synes jeg bare siden er for lille. Den er 940px i bredden.

Hvad synes i?

Jeg synes bredden er fin, men de forskellige blokke føles lidt for komprimerede og sammenpresset! Jeg synes godt der kunne være lidt mere luft i siden.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bredden er fin - Har dog nogle fajl på siden som skal rettes: 

- De stjerner du har tilføjet, som skal indikere hvor god dine ting er -> Når der er 5 stjerner går den sidste ned, hvilket ser dumt ud ;)

- I din "slider" er der et lille billede på knapperne i højre side -> Disse knapper passer ikke med indholdet, støvsugeren og flammen er placeret forkert i forhold til hjemmesiderne du viser i slideren. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes siden passer fint til min skræm

Dog kunne der godt , være lidt mere mellemrum på siden flere ting er svære at overskue med så mange informationer kastet ud meget sammen presset , jeg mister i hvert fald mening med en del tekster og informationer ,når det hele er så tæt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes ikke du skal være bekymret for bredden, men du sætter virkelig spot, kryds og bolle og udråbstegn på "Less is more" :-)
Du vil alt for meget på en side. Prøv se alle dine sider som ladingpages for lige den ydelse som du vil præsentere, og overvej om det nu også er nødvendigt med kontaktformular, support, links osv. på alle sider.
Det var jo ikke lige det som du spurgte om, men der var Happy Hour på gode ideer :-)

God Weekend!

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)