Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om en fodskammel på et kontor? Jeg sidder hele dagen ved et skrivebord...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, overskriften er vel bare selvsigende?

Jeg sidder hele dagen ved mit skrivebord (selvfølgelig sat lidt på spidsen) og vil derfor som udgangspunkt gerne have så gode forhold som muligt.

Jeg har aldrig tænkt over at jeg har brug for en fodskammel, men jeg blev alligevel pludselig nysgerrig og ville gøre høre eventuelle brugere af sådan en.

Jeg ved godt der findes en masse forskellige modeller (både hvad angår pris og sikkert også niveau/kvalitet), men bare sådan overordnet set - Er det en dejlig behagelig følelse at have sådan en eller er det kun til hvis man oplever givne problemer/noget der bare er opfundet for at opfinde noget.

Noget a la det her (fandt bare hurtigt ved den første søgning på Google) - http://www.easytech.dk/shop/fodstoetter-5135c1.html

/Glæder mig til at høre erfaringer (:

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Måske det var en ide med et hæve sænke bord, så du kan komme og op stå/røre dig lidt :D

Sundhed er jo utrolig vigtig :)

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg bruger en fodskammel fra ikea, hvor vinkelen kan justeres.

Jeg synes det er behageligt, og har altid fødderne på den.
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin: Ja, et hæve-/sænkebord er sikkert godt, men det er jeg ikke interesseret i lige nu og her (er godt tilfreds med mit skrivebord).

@SkandiSoftware: Okay, det var en interessant nyhed :) - Er det denne du har: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40240989/ ?

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
lige præcis den ja. og så er den ikke så meget dyrere end det jeg brugte før - en skraldespand vendt på hovedet.
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv hæve/sænke bord og en kyBounder - det er helt fantastisk. 

Når jeg sidder ned kan jeg godt finde på at smække benene op på en papirkurv.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende - Er dog ikke som nævnt lige her og nu interesseret i et hæve-/sænkebord.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)