Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords gør brug af billeder i deres analyse af relevante annoncer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er,

Jeg blev for kort tid siden bekræftet i google's overlegende teknologi. Jeg læste pudsigt nok en artikel på simonsiger.dk som hed "smartguy udnytter google adwords like a boss", den omhandler smartguy's brug af cookies, som jeg nok må indrømme er smart. Hvad jeg dog blev mere forundret over, var en annonce som var inde på simonsiger.dk, stemplet til artiklen.

Da Simon skulle give et eksempel på hvordan smartguy udnyttede adwords, vedlage han et screenshot af en smartguy annonce. Den ægte annonce var selvfølgelig en smartguy annonce. Men det spændende var at smartguy viste præcis de samme produkter, som billedet viste.

Dvs. at google simpelhen har kunne analysere billedet i artiklen og har kunne konstatere at smartguy har haft de samme produkter at kunne fremvise, og derefter vise demSurprise

Det kan godt være at det ikke var noget nyt for jer, men det var det godt nok for mig :-)

Mvh. 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kunne ikke tænkes at smartguy bare reelt bruger de billeder i deres annoncer og skribenten af artiklen derfor selv har sakset dem, og dermed ser det ud som om de er de samme?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar Eg Gensmann:

Det kunne ikke tænkes at smartguy bare reelt bruger de billeder i deres annoncer og skribenten af artiklen derfor selv har sakset dem, og dermed ser det ud som om de er de samme?

Jeg tvivler:-) det er jo google adsense vi snakker om, og der tror jeg ikke man har disse muligheder:-)

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selv vælge billeder, hvis du vil i adwords.

Vi har selv valgt at fravælge billede annoncer på hvordan bliver man rig

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige præcis i AdSense, at annoncører har denne mulighed. Det kaldes AdWords Display Remarketing, og er ganske udbredt. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)