Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Firma som kan lave website med + 200.000 produkter

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nylig modtaget noget reklame og information omkring "Mamut". Jeg har kigget lidt på en demo af produktet og det ser faktisk højst interessant ud.

Men du kan jo selv tage et kig på http://www.mamut.com/dk/enterprise/
 
Det skal lige siges, at jeg ikke har nogle erfariger med systemet i drift og måske godt kunne være lidt nervøs med hensyn til deres serverløsning, men jeg mener det lige er værd at kigge på.
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Prøv at kontakte Grafisk Trykcenter, Esbjerg. www.gte.dk 
Snak med Lars Palle om en Dynamicweb løsning
Mvh. Johnny
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,
når det kommer så langt til, at du kan stille spørgsmålet "hvad med designet" til din valgte leverandør og han siger "designet, hvad er det?"
så giv et kald
vh.
Johan
We Know...
Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kim,

Jeg tror godt vi kan levere den ønskede løsning inden for de ønskede rammer.
 
Kan du ikke sende mig en mail med krav-spec på laurvigen@fridaya.com?
 
Så kigger vi det igennem og vender tilbage. Hvis du onsker det kan vi også
sende ref på lignende projekter.
 
Hvis du vil læse lidt om os kan du kigge ind på www.fridaya.com
 
På fridaya.com finder du også telefonnummer hvis du vil fortælle lidt over
telefonen først.
 
Jeg ser frem til at høre fra dig.
 
Med venlig hilsen
 
Jacob Laurvigen
Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kim,

Jeg tror godt vi kan levere den ønskede løsning inden for de ønskede rammer.
 
Kan du ikke sende mig en mail med krav-spec på laurvigen@fridaya.com?
 
Så kigger vi det igennem og vender tilbage. Hvis du onsker det kan vi også
sende ref på lignende projekter.
 
Hvis du vil læse lidt om os kan du kigge ind på www.fridaya.com
 
På fridaya.com finder du også telefonnummer hvis du vil fortælle lidt over
telefonen først.
 
Jeg ser frem til at høre fra dig.
 
Med venlig hilsen
 
Jacob Laurvigen
Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Tilmeldt 27. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

 

hvis du kontakter mig kan jeg lave det for 80.000 kr

med hafaz shah

26793998

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Du bør måske komme med en mere uddybende beskrivelse af hvad systemet helt nøjagtig skal kunne.

 

At have 200.000 produkter siger ikke rigtig så meget om opgavens omfang.


Skal den være i flere sprog og delt over flere lande ?

 

Går ud fra at der forventes mange besøgende på siden samtidig? Hvad er forventningerne?

 

Har i et regnskab system i ønsker siden skal fungere med ?

 

Mere ?

 

 

Jeg udviklede i sin tid en webshop som var integreret med regnskabs system mm. for en stor koncern.

 

Jeg overtog opgaven alene mand fra Creuna (som tidligere er omtalt). Som der nævnes så er Creuna sindsyg dyre, og de gjorde alt for at modarbejde at jeg flyttede siden fra deres server (deres årlige hosting pris var helt hen i vejret), samt diverse andre problemer med udlevering af data og flytning osv.

Men der er nok ikke nogen tvivl om at de er seriøse, men det er deres priser bare også, kommer man først i deres kløer skal man være klar på at smide seriøse penge, selv for meget små rettelser og services blev der faktureret store summer.

Deres løsning var iøvrigt ikke særlig prangende, den fungerede men der var slet ingen sans for detaljerne og intet gjort for at optimere den til langsomme forbindelser mm (som især var relevant på det tidspunkt). Som programør var jeg skuffet over den rodede kode og deres manglende optimering, som om opgaven bare skulles løses som beskrevet på hurtigst mulige måde.

Det er dog år tilbage og derfor svært at generalisere, mon ikke de er kommet videre derfra. Men det var en dyr løsning koncernen havde ved dem og alligevel havde de ikke anstrengt sig mere.


 

Almindelige CMS systemer fra dandomain, scannet osv. er nok ikke hvad du søger hvis det vel og mærke skal være en stor butik som skal kunne klare rigtig mange besøgende på en gang og samtidig skal kunne udbygges og tilpasses løbende.


 

Men tror det ville hjælpe meget med en uddybende beskrivelse af hvad det helt præcis er du søger.
Alt andet lige får du brug for en meget grundig beskrivelse af systemet du ønsker når en aftale skal indgås.

 

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har nogle spørgsmål til stort eller småt inden du eventuelt indgår en aftale med et firma hvis du har brug for at få en andens vudering og syn på det aftalte omfang.

Der er helt sikkert også andre herinde som vil kunne hjælpe dig på vej og guide dig i den rigtige retning med henblik på at opnå en god aftale og sikre at dit system ender med at opfylde dine behov.
F.eks når det gælder andre tekniske detaljer som søgemaskine optimering mm.

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi tilbyder for det første en standard webshop udviklet i ASP.NET 2.0 med C# - også med integration til C5

Derudover kan vi levere et special designet e-handelssystem til meget meget billige penge, fordi vi tager udgangspunkt i standardwebshoppen.

Kontakt mig på 46 90 79 70 eller smid en e-mail, så vender jeg tilbage til dig.



Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Rolig venner :) Kim stillede dette spørgsmål for over et år siden, mon ikke han har fundet en løsning.
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
uups.. pinligt  havde jeg ikke lige set i farten..
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)