Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej alle, hvilken præmie ville i vinde?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Performers-Group Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg sidder og fundere over hvad folk ville vinde hvis i skulle spille om en præmie.

kom med nogle bud, og det kan alt imellem himmel og jord.

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
En penthouse lejlighed på Frederiksberg. Gerne 250+ kvm. Ville være ideelt når jeg skal til at studere. En McLaren MP4-12C så jeg kan komme til og fra studie nemt og bekvemt. Og sidst men ikke mindst en tur til månen eller en anden destination i rummet, som afslutning på studiet.
Fra København K
Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tre hurtige. 

1. Ferie (varmt sted)

2. 3 nye idéer til ens virskomhed

3. apple.com virker hver gang.  

Med Venlig Hilsen

Marshoud
Partner
W20.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vist jeg vil hoppe med på vognen her med store præmier. :)

Da jeg bliver køresyg i bil, er en bil ikke oplagt, så jeg vil tage til takke med en Kawazaki Ninja (og et kørekort Confused). Dertil vil en stor villa i Malaga være rart, plus en stor yacht. Hvis det bliver for meget, så stryg motorcyklen, yachten er lidt federe.

Knapt så urealistisk, så tror jeg at computere, iPads/iPhones og andre nye hippe produkter vil være en fed ting, som helt sikkert bør kunne trække mange folk til at skyde en chance efter det. Eller rejsegavekort, hvem pokker vil ikke gerne vinde en rejse væk fra det kolde Danmark? :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Performers-Group Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det konstruktive svar.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 17
Fra  YourStyle Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror at de fleste apple produkter kunne være et hit, men hvad med et ophold i Legoland, Lalandia eller lignende. 

Følger lige med her, da mit firma også "snart" skal til at udlodde præmier til de bedste "kunder" mm. 

Hilsen

Henrik

www.yourstyle.dk

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Larko Magnet International ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med de andre omkring Apple produkterne. Specielt den sidste nye iPad plejer at være et hit. Det afhænger naturligvis også af din målgruppe. Du kan jo også lade dem vælge selv - om de vil have et weekendophold eller et Apple produkt (eller noget helt tredje) - så fanger du endnu flere.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)